Hvor kan man få tak i på nett LE40R75BX ???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor kan man få tak i på nett LE40R75BX ???

Har sett at man kan få tak i den med blå kant og sølv kant på diverse steder, men jeg vil hvist mulig ha den som er HELT svart og det er R75BX så hvor på nett kan man få tak i den FORUTENOM bestbuy tenkte mer på pris i klassen av det man får hos cshop hvor R71B er 19.000

Så er det noen som hvet hvor den er å skaffe, blir ellers å bestiller den blåe hos Cshop pga pris...

http://www.samsung.com/no/products/t...v/le40r75b.asp

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da_znake
    Har sett at man kan få tak i den med blå kant og sølv kant på diverse steder, men jeg vil hvist mulig ha den som er HELT svart og det er R75BX så hvor på nett kan man få tak i den FORUTENOM bestbuy tenkte mer på pris i klassen av det man får hos cshop hvor R71B er 19.000

Så er det noen som hvet hvor den er å skaffe, blir ellers å bestiller den blåe hos Cshop pga pris...

http://www.samsung.com/no/products/t...v/le40r75b.asp
    Har R71 selv.. var litt skeptisk til det blå selv. Men, den synes som svart nesten hele tiden, er bare i enkelte lys den vises som blå. Holografisk effekt. Er faktisk utrolig pen, og jeg har sett R72 som er sølv, ville aldri byttet!! Den ser litt mer "plastic" ut i forhold

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for Svar
    Trur bare det blir en blå en da, blir jo likevel å ha det så å si helt "mørkt" i hele rommet når æ ser på film bortimot slikt som æ har hadd det når æ har brukt projektoren min.

Nu trenger jeg bare å vente til den kommer inne på lager hos Cshop så jeg får den så billig som mulig :grin: er Sikkert verd å vente å se, kunne jo bestilt den fra komplett.no, men hvist jeg kan få tak i den fra f.eks cshop så sparer jeg jo bortimot 2.000 kr og det er jo akkurat nokk til det nye TV bordet jeg skal kjøpe meg ;-)
    Ja har faktisk også tenkt over R72, men syns også den så litt for kjedelig ut...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beste pris på Samsung LE40R71B

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker Limewire for svar, har også sedd bildene og Annbefalelsen fra Cyrus the Virus...

Blir nokk bare for sikkerhetsskyld å bestille fra Komplett, kan aldri være sikker nokk når det gjelder penger og dyre ting...
    Da liker jeg å være trygg og komplett har jeg alltid vært trygg med i alle år med alle ting jeg har bestilt derifra...

Blir nokk å få ha penger klar til mandag så da blir den satt på bestilling så da er det bare å sitte tålmodig å vente til man skal kose seg, går det foresten noe lengre tid når man sender ting med tollpost eller ???

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror 75 modellen er forbeholt expert... ingen andre har modellen i denne fargen. Har vel gjort en avtale med Samsung slik at de kan si de er billigst på denne TV, i allefall med det designet...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jaja, jeg trur det ikke er så viktig, mørkeblå er likevel favorittfargen min så trur likevel det ikke blir noe problem siden det er en så liten bare "style" del som er blå, men som det sies den ser mesteparten svart ut...

Og likevel, jeg bryr meg ikke så mye om å få hele svart om det ska koste meg 2500 kroner mere, da er det ikke interesant...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •