Salg av AE-700

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Salg av AE-700

Hva er en fornuftig pris å be om for en AE-700 som har gått ca 700 timer? Den har gått på low modus med vifta på high stort sett hele tiden, hvis det har noe å si.

Newcomer SunZeeker sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ohkaasa1977
    Hva er en fornuftig pris å be om for en AE-700 som har gått ca 700 timer? Den har gått på low modus med vifta på high stort sett hele tiden, hvis det har noe å si.
    Fornuftig pris i forhold til hva du får nytt i dag for 10k (eks Epson Tw600) vil jeg si ca 5000 til 5500,- Men kan alltids være endel folk uten peiling på forskjellene fra 700 sin generasjons projektorer til budsjettgenerasjon i dag som muligens fins noen av på finn.no og qxl som ville betalt mer.. 2000 vs 5000 i kontrast er betydningsfullt for valg av Projektor i dag. Jeg ville ikke kjøpt ae 700 for mer en 3500,- når du har sett forskjellene. Men har du budsjett på kun feks 5000 og må overholde det er ae700 slettes inget dårlig valg.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SunZeeker
    Fornuftig pris i forhold til hva du får nytt i dag for 10k (eks Epson Tw600) vil jeg si ca 5000 til 5500,- Men kan alltids være endel folk uten peiling på forskjellene fra 700 sin generasjons projektorer til budsjettgenerasjon i dag som muligens fins noen av på finn.no og qxl som ville betalt mer.. 2000 vs 5000 i kontrast er betydningsfullt for valg av Projektor i dag. Jeg ville ikke kjøpt ae 700 for mer en 3500,- når du har sett forskjellene. Men har du budsjett på kun feks 5000 og må overholde det er ae700 slettes inget dårlig valg.
    ok, så 5000 er en grei pris da, håper på å få det for den for da trenge rjeg ikke legge mer enn 5000 i mellom for en TW600

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pent brukt PT-AE700 m/ under 1000 lampetimer på low, er helt klart verdt fem lapper.. Legg den på torget her når du skal selge, kan godt hende du får et bud av meg:wink: Har hatt PT-AE700, og synes den er god som gull til prisen. Så kunne fint tenkt meg den igjen, til stua. Så får TX200/HC3000 plass i go`rommet:wink:

Newcomer SunZeeker sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ohkaasa1977
    ok, så 5000 er en grei pris da, håper på å få det for den for da trenge rjeg ikke legge mer enn 5000 i mellom for en TW600
    TW600 er kjempevalg! Utrolig bra projektor til 10 kameler
    Som Kid anbefaler, legg 700'en ut på torget med kanskje 5 tusen i startbud og se hva du evt får til slutt for den

Newcomer SunnyBOy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Panasonic

Ikke for å stjele denne tråden.

Men hvor mye er en panasonic 700 vært når den har:

1 år gammel
    Ny pære (0 Timer)
    Oppgradert software
    nytt filter
    Vært inne på service nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg lagt ut min på torget: http://avforum.no/avtorget/showproduct.php?product=8389

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •