Anbefaling flatskjerm 37" eller 42"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefaling flatskjerm 37" eller 42"

Hvilken tv vil folket anbefale til pris klasen 15000,- til 18000,-

Bruker TV`en mest til å se vanlig tv fra digital satelitt mottaker, har skjønt at plasma er å foretrekke med denne bruk, men er også åpen for forslag til LCD tv.

Design så liker jeg mest svarte tv`er, sånn design som Pioneer FDE/XDE serien.

Alle tips mottas med takk.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rmr

Bruker TV`en mest til å se vanlig tv fra digital satelitt mottaker, har skjønt at plasma er å foretrekke med denne bruk, men er også åpen for forslag til LCD tv.

Design så liker jeg mest svarte tv`er, sånn design som Pioneer FDE/XDE serien.

Alle tips mottas med takk.
    Samsung R71 40", får du for litt over 17k hos Shg.no.. er et kjempe kjøp! Den er i nevnte svarte design,faktisk på baksiden og.. + den har dreibart bordstativ hvis du skal bruke det.
    Er en meget bra tv, men krever en god kilde.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av livewire
    Samsung R71 40", får du for litt over 17k hos Shg.no.. er et kjempe kjøp! Den er i nevnte svarte design,faktisk på baksiden og.. + den har dreibart bordstativ hvis du skal bruke det.
    Er en meget bra tv, men krever en god kilde.

Veldig bra tips! Takk skal du ha. Har tenkt på M61 før, men det er jo en dyrere tv.

R71-72 og 75(forskjell ,fargen nederst), er det KUN dette som er forskjell på de 3 nevnte tv`ene? Rart i såfall siden prisen varierer endel på disse ser jeg.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Panasonic TH-42PV60E burde være en aktuell kandidat: http://avforum.no/avnytt/showproduct...d0e6ed697d2380

Jeg har selv denne TV'en tilkoblet analogt kabel-tv her. Er meget fornøyd med bildekvaliteten, som jeg mener er så bra som det kan bli med de signalene det får her. Eneste lille minus er kanskje at det lett kan sees reflekser i skjermen (fra vindu, lys osv.). Den er vel omtrent som en bilderørs-tv når det gjelder reflekser. Lyden er helt ok til vanlige tv-sendinger.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Starman
    Panasonic TH-42PV60E burde være en aktuell kandidat: http://avforum.no/avnytt/showproduct...d0e6ed697d2380

Jeg har selv denne TV'en tilkoblet analogt kabel-tv her. Er meget fornøyd med bildekvaliteten, som jeg mener er så bra som det kan bli med de signalene det får her. Eneste lille minus er kanskje at det lett kan sees reflekser i skjermen (fra vindu, lys osv.). Den er vel omtrent som en bilderørs-tv når det gjelder reflekser. Lyden er helt ok til vanlige tv-sendinger.

Er ett veldig godt tips prismessig, men er designen jeg ikke klarer helt , blir for mye sølv for meg dessverre

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LG har nettopp kommet med nye flatskjermer. Vil anbefale plasma, men de nye LG plasmaene har også en del sølv. Sjekk linken:
    http://www.hjemmekino.no/database/co...31,333,335,330

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ett veldig godt tips prismessig, men er designen jeg ikke klarer helt , blir for mye sølv for meg dessverre
    Helt enig, men PV600 er penere og forhåpentligvis ikke så veldig mye dyrere.

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Helt enig, men PV600 er penere og forhåpentligvis ikke så veldig mye dyrere.
    Vi snakker nok om over 20k, også for 37". Så da ryker budsjettet. Veil. pris som Panasonic har gått ut med er 27k for 42PV600. Veil. pris er alltid noe høyere enn faktisk pris, men under 20k kommer den nok ikke med det første. Synes de LG plasmaene jeg har linket til ser bra ut, selv om de har en del sølv. Penere enn PV60 og den ene modellen får du for 15999,- (den uten harddisk). Ville tro den ikke er så mye dårligere enn PV600 bildemessig.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er enig i at PV600 er hakket penere enn PV60, men du finner vel ikke PV600 til under kr 18.000,-?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig bra tips! Takk skal du ha. Har tenkt på M61 før, men det er jo en dyrere tv.

R71-72 og 75(forskjell ,fargen nederst), er det KUN dette som er forskjell på de 3 nevnte tv`ene? Rart i såfall siden prisen varierer endel på disse ser jeg.
    Ja det er kun fargen nederst som skiller disse apparatene. Ja veldig snodig med prisforskjellene.
    Jeg vil anbefale R71. Veldig tøff holografisk effekt nederst. ser bare det blå i enkelte lys. Så en R72 med sølv nede, syntes ikke den var like fin, så litt mer plastic ut, R71 ser veldig ekslusiv ut!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •