Tilbud fra Fyndbørsen / LG 42PC1R

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 26
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tilbud fra Fyndbørsen / LG 42PC1R

Jeg fikk akkurat tilbud på denne skjermen på 14.252,- eksl frakt. Hvis dette er i SEK og inkl mva, så blir det (ferdig tollet) ca 13.000,- NOK levert på døra. Bra pris?

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes nesten for godt ut til å være sant :-P
    Iallefall om du sammenligner med http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=93838
    hvor billigste som står oppført med 19.990 SEK

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    14.252 var eks mva. Dvs ferdig levert på døra blir det rett i overkant av 16.000,- NOK (ink mva, fortolling og frakt). Da er det likså greit å shoppe skjermen på www.best-buy.com, 15.999,- + 95,- i frakt.

En kjede i Sverige selger nå denne plasma'en til 17.990,-, Power tror jeg de het. Derfor tror jeg Fyndbörsen har lagt seg rett under denne prisen (17.815,- ink mva)

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wideload
    Da er det likså greit å shoppe skjermen på www.best-buy.com, 15.999,- + 95,- i frakt.

Ser ikke noe til den på best buy jeg??

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    søk på pc1r, men dette burde være direkte-linken:
    http://www.best-buy.com/bbshop/produ...0102&sku=61203

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var den , ja.... Takk skal du ha.
    Det var da en veldig grei pris, men jeg lurer på om det er lenge til den kommer på lager.
    Noen som vet noe om dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg klikket på den linken "fortell meg når varen er på lager" der - dette var for ca 1 uke siden. Ikke fått noen beskjed ennå. Noen Expert-ansatte på forumet som vet noe mer? Jeg skal ha denne ihvertfall

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjorde det samme jeg også. Håper det ikke drøyer altfor lenge, men jeg ser at komplett.no har en beregnet leveringstid på 30 dager så det lover kanskje ikke så fryktelig godt...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I sverige skal butikkene begynne å få de mellom 24 og 28 mai ser det ut til... får håpe det slenger noen skjermer til norge også...

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk akkurat tilbud på denne skjermen på 14.252,- eksl frakt. Hvis dette er i SEK og inkl mva, så blir det (ferdig tollet) ca 13.000,- NOK levert på døra. Bra pris?
    Dette stemmer nok ikke :? desverre, prisen blir:
    14252 + 720 (frakt (900 - moms)), gang med 0,85 (ca svensk kronekurs) og alt dette må du gange med 1,25 for å legge til norsk moms, legg så til 300 (fortollning fra DHL)
    Alt i alt ender du opp på godt over 16000.

Jeg fikk det tilslutt til å bli: 16200.

Fikk samme tilbudet i mail selv.

Jeg gikk heller for 42PC1RR (med HDD opptaker) levert på dør for ca 1500kr mer.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordvest
    Gjorde det samme jeg også. Håper det ikke drøyer altfor lenge, men jeg ser at komplett.no har en beregnet leveringstid på 30 dager så det lover kanskje ikke så fryktelig godt...

30 dager til komplett får den på lager! takke meg til www.fyndborsen.no som har sendt meg 42PC1RR allerede! og mer enn 2000 billigere l(evert på døren) enn komplett sin pris.

best-buy.com har ingen direkte måte å komme til 42PC1R skjermen på, så dette ville jeg også tatt med en klype salt...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jantoreg
    Dette stemmer nok ikke :? desverre, prisen blir:
    14252 + 720 (frakt (900 - moms)), gang med 0,85 (ca svensk kronekurs) og alt dette må du gange med 1,25 for å legge til norsk moms, legg så til 300 (fortollning fra DHL)
    Alt i alt ender du opp på godt over 16000.

Jeg fikk det tilslutt til å bli: 16200.

Fikk samme tilbudet i mail selv.

Jeg gikk heller for 42PC1RR (med HDD opptaker) levert på dør for ca 1500kr mer.
    Jups, som du ser i tråden så fikk jeg beskjed om dette fra Fyndbörsen litt senere... Hvordan er din PC1RR da? Det er jo samme skjermen, bortsett fra 1 manglende HDMI (PC1R har 2 stk) og at den har 80GB HD innebygget.

LG sliter uansett med leveringer til hele Norden for tida. Massive backorders samt at en båt med deres skjermer brant gjør vel sitt til at leveringstiden har økt drastisk på bortimot alt av LG-skjermer. PM1MA er det hundrevis av backorders på i Sverige, samtidig som at fabrikkene visstnok har skiftet mer over til å produsere PCX-serien. Jau jau, hadde jo vært kjekt med en PC1R i stua før VM, men tror nok ikke det kommer til å skje.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jups, som du ser i tråden så fikk jeg beskjed om dette fra Fyndbörsen litt senere... Hvordan er din PC1RR da? Det er jo samme skjermen, bortsett fra 1 manglende HDMI (PC1R har 2 stk) og at den har 80GB HD innebygget.

[....].
    Har ikke fått skjermen enda, men den er sendt fra fyndbørsen. De har begge på lager. Får den forhåpentligvis i morgen. Kommer med anmeldelse!
    Stort sett samme skjerm som PC1R, men genialt med innebygd HDD-opptaker. Ettersom jeg ikke har dette fra før og tenkte å kjøpe det i tillegg, ble PC1RR et rimeligere og bedre alternativ (kun en fjernkontroll for både TV og HDD opptaker!)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LG sliter uansett med leveringer til hele Norden for tida. Massive backorders samt at en båt med deres skjermer brant gjør vel sitt til at leveringstiden har økt drastisk på bortimot alt av LG-skjermer. PM1MA er det hundrevis av backorders på i Sverige, samtidig som at fabrikkene visstnok har skiftet mer over til å produsere PCX-serien. Jau jau, hadde jo vært kjekt med en PC1R i stua før VM, men tror nok ikke det kommer til å skje.

hvor har du dette fra? jeg venter selv på en pm1ma så skulle gjerne visst hvor du har din info fra.

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LG sliter uansett med leveringer til hele Norden for tida. Massive backorders samt at en båt med deres skjermer brant gjør vel sitt til at leveringstiden har økt drastisk på bortimot alt av LG-skjermer. PM1MA er det hundrevis av backorders på i Sverige, samtidig som at fabrikkene visstnok har skiftet mer over til å produsere PCX-serien.
    Informasjonen kommer fra? Noen som kan dokumentere dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sjekk www.minhembio.com/forum og finn trådene angående levering av LG-skjermer. Bekreftet av Norden-sjefen for LG, kundeservice LG, forhandlere av LG-skjermer og (hvis du leiter nok, jeg orker ikke finne direktelinken) en tråd som omhandler den nevnte brannen.

http://www.minhembio.com/forum/index...owtopic=123996 (levering)
    http://www.minhembio.com/forum/index...owtopic=112098 (lang tråd ang PM1MA)
    http://www.minhembio.com/forum/index...owtopic=123922 (leveringstider / -spekulasjoner PC1-serien)

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

lang leveringstid?

Min PC1RR er nå i DHLs hender i Oslo. Expert skulle få inn noen PC skjermer 26.mai. Men tror det er ganske backload her. Prisen på best-buy.com avviker med 2000-3000 i forhold til de de tilbydde meg på butikken for PC1R.
    Leser av linkene over at de er svært store problem å skaffe disse skjermene, også i Sverige (midtsommers) så kanskje jeg var heldig hos fyndborsen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det var samme etterspørselen etter PC1RR-modellen. En kjede som heter Power i Sverige kjørte massiv kampanje på PC1R, derav mangelen tror jeg. Tror allikevel at de fleste som forhåndsbestilte PC1R får det hos sine respektive butikker (i Sverige). Men ny batch (som ikke går til det som er forhåndsbestilt) kommer ikke før midten / slutten av juni visstnok.

Og prisen på 15.999,- på best-buy er meget bra ja.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [.........]
    Og prisen på 15.999,- på best-buy er meget bra ja.
    Tror den må være feil... På Expert sa de 18-19000. Skulle tro de operer med samme pris, men kanskje 16k stemmer, i tilfelle er det råbillig for de spesifikasjonene! Ryktene sier at kvaliteten skal være ca samme som pioneers skjermer til ca 30k. Spennende!
    Noen som har skjermen allerede?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel en grunn til at de operer med forskjellige navn for å slippe det dilemaet som du havner i når butikker med samme navn i samme kjede tar forskjellig pris

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •