Tilbud fra Fyndbørsen / LG 42PC1R - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jantoreg
    Tror den må være feil... På Expert sa de 18-19000. Skulle tro de operer med samme pris, men kanskje 16k stemmer, i tilfelle er det råbillig for de spesifikasjonene! Ryktene sier at kvaliteten skal være ca samme som pioneers skjermer til ca 30k. Spennende!
    Noen som har skjermen allerede?
    http://www.best-buy.com/bbshop/produ...0102&sku=61203

15.999,- + frakt 95,- (levert på døra / båret opp i 4 etasje / whatever ) Har shoppet ting som kjøleskap og oppvaskmaskin på best-buy.com, og da er 95,- en særdeles lav pris for å få levert og båret inn et 210cm høy kjøleskap, fraktet fra sentrallager hos produsent i Danmark

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wideload
    http://www.best-buy.com/bbshop/produ...0102&sku=61203

15.999,- + frakt 95,- (levert på døra / båret opp i 4 etasje / whatever ) Har shoppet ting som kjøleskap og oppvaskmaskin på best-buy.com, og da er 95,- en særdeles lav pris for å få levert og båret inn et 210cm høy kjøleskap, fraktet fra sentrallager hos produsent i Danmark
    huff, billig. leverer sikkert raskere enn DHL fra fyndbørsen i Sverige også. og de tar 900+ litt i frakt!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Litt på siden, men...

Jeg bestilte TH37-PV60 i forrige uke (med veggfeste) til 19.190 SEK på Fyndbörsen inkl. leveranse. Dessverre så jeg ikke så nøye på hvordan beregningene var, jeg trodde de automatisk trakk fra svensk moms og la til norsk moms. Det viser seg i hvert fall at norsk moms ikke er betalt, jeg får ikke levert tven før jeg betaler momsen, men først må jeg få et passende skjema fra DHL - som jeg ikke har fått. Mulig jeg blir fornøyd til slutt, men dette virket veldig klønete og burde vel vært informert om på forhånd.

Har noen kjøpt noe på Fyndbörsen? Kan dere bekrefte at det er slik prosessen er?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Catona
    Jeg bestilte TH37-PV60 i forrige uke (med veggfeste) til 19.190 SEK på Fyndbörsen inkl. leveranse. Dessverre så jeg ikke så nøye på hvordan beregningene var, jeg trodde de automatisk trakk fra svensk moms og la til norsk moms. Det viser seg i hvert fall at norsk moms ikke er betalt, jeg får ikke levert tven før jeg betaler momsen, men først må jeg få et passende skjema fra DHL - som jeg ikke har fått. Mulig jeg blir fornøyd til slutt, men dette virket veldig klønete og burde vel vært informert om på forhånd.

Har noen kjøpt noe på Fyndbörsen? Kan dere bekrefte at det er slik prosessen er?
    Slik er det. Bestilte der selv forrige uke. Ganske klønete ja, men slik er det.
    Syns det er DHL som gjør prosessen vanskelig her, men sånn er livet! Håper du blir fornøyd med TVen uansett!

Ps. les norsk info på fyndbørsen, står litt der.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up Dhl

Mens vi snakker om DHL, **** ta dem! Lørdag 20.mai ankom den Oslo. Ringte på mandag og oppgav personnummer og mailadresse til å sende faktura. Sendte også mail med denne informasjonen, for å være sikkert. På Onsdagen ringte de og skulle ha personnummer og mailadresse.... Jaja... Ventet på faktura i mail, men ingenting skjedde. Ringte opp på fredagen da jeg enda ikke hadde hørt noe. Svaret jeg fikk var "OISANN, det skulle ikke skje!" Ventet noen timer, men ingenting fra DHL. Kontaktet til slutt fynbørsen, som ringte DHL sporenstraks. Like etter kom faktura i mailinnboksen min. Vel og merke med et gebyr på 550,- for fortolling! Men men, betalte uansett. TVen trenger jeg ikke vente å ha på døren får godt ut i neste uke...

Konklusjon: HEIA FYNDBØRSEN , ikke fullt så heia DHL :-x

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mine første inntrykk av LG 42PC1RR: http://avforum.no/forum/showthread.p...493#post415493

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •