Pioneer 436XDE inkl. ALT

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Wink Pioneer 436XDE inkl. ALT

Jeg utnyttet en EL-butikks prisgaranti til det fulle, håper jeg. Sende mail om at jeg skulle ha 43 " xde. Det samme gjorde jeg til 10 andre bedrifter. Etter at de som hadde lyst å selge meg TVn hadde sendt tilbudet til meg, tok jeg de billigste og sendte prisene fra de andre. Etterhvert satt jeg igjen med, la oss kalle den ene for E*, og en annen konkurrent,la oss kalle de for L*. Det jeg gjorde var å ta prisen jeg hadde fått hos E* å sendte den til den andre, de kom med en bedre pris i tillegg til at jeg skulle få høyttalere med på kjøpet. Sendte dette til E* som sa at jeg skulle få samme tilbud der. Første pris jeg fikk hos E*,var 37 000 uten noe tilbehør. Da jeg sendte dette tilbake til L*, fikk jeg en pris som var på 32 000, men nå skulle jeg også få frakt og veggfeste også. Tilbake til E* som og da sa, ok vi gir det samme. Videre sendte jeg mail til L* som sa at de kan ikke gå lavere enn X kroner, så det er vårt siste tilbud. Da tok jeg det siste tilbudet til L* og sendte det til E* (som sikkert var rimelig lei av meg) og da sa de "uansett hva komurrentene gir deg, går vi 1000 under". For siste gang henvendte jeg meg til L* som gav meg 30 500 inkl. frakt, veggfeste og underliggende høyttaler. Sende så dette til E*, som ga meg til 29 500..Sold!

Ville bare dele dette med dere andre, for å vise hvor kraftig overpriset slike ting er. Ikke gi dere før dere har presset mest mulig ut av EL-butikkene. Føler selv at jeg har gjort en god deal, når jeg fikk den fra 37 000 uten noe til 29 500 inkl. alt, eller hva synes dere..

Noen andre som har gjort noe ut av en handel som er verdt å snakke om?, evt. tips som vi andre burde vite om?
    Lykke til med handelen! ;-)

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så god profitt har dem sjeldent.. Hørtes noe merkelig ut. Har du fått alt hjem? Gratulerer med et evt. godt kjøp og noen lure triks! ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fyndbörsen.se selger den til ca 26.000. Uten frakt og veggfeste vel og merke.

Men likevel et god kjøp og et god tips hvordan man kan prute. :razz:

Salget har vel stoppet opp etter at Panasonic lanserte TH-42PV60. Pluss at det kan være greit å tømme lagret før de nye Pioneerene kommer til høsten

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

imponert

Litt lettere å prute når man sitter bare å skriver mail, og ikke er ansikt til ansikt med selgern. Uansett må jeg si at jeg er imponert . Bra jobba !

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis noen i det hele tatt selger en xde for 37000 i utgangspunktet så er den kraftig overpriset. markedspris ligger rundt 30-33k

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var og innom de to stedene som tilbudt meg billigst priser, for å vise ansikt og sette igang hele prosessen. Jeg gir meg heller ikke, før jeg har kommet til buns

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •