Bruktpris på Pioneer PDP 506 XDE ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Diskusjoner på nettet er ikke noe jeg tar personlig, så det det er ikke noe problem...

Komboen fungerer bra. I-link er utrolig flott, og fungerer sømløst. SR+ fungerer bra, men det er en liten bugg på hvordan infoen kommer opp på plasmaen, så jeg må ringe Pioneer. Jeg er på vei til å bytte høyttalere i disse uker, så lyden får jeg testet bedre etter hvert. Men det virker bra så langt. Forsterkerdelen er jo som på recievere i den klassen, men jeg må ha en/flere effektforsterkere uansett når jeg får skikkelige høyttalere, så det spiller ingen rolle. DV-989 er verdt hver krone.
    Jepp, er utrolig fornøyd med denne komboen selv, det er faktisk ingen ting jeg har å sette fingeren på. Jeg kunne alltids ønsket meg småtteri som 1080p ut fra DVD-spiller mtp på fremtiden (HÅPER det kommer i en oppgradering etter hvert) og individuell delefrekvens på alle høyttalerne i receiver, men det fungerer helt plettfritt som det er nå (kjører 50 Hz over hele fjøla). Bruker i-Link jeg også, er strålende fornøyd - brukervennlighet og lydkvalitet i toppklasse! Hadde jo selvsagt vært kronen på verket med pioneer plasma også..så vi får se hva fremtiden vil bringe

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er 30k for en brukt PDP-506XDE en ok pris? Det er vel opp til meg å syns noe om kanskje, men hva syns dere andre? Skulle personlig ha sett den litt lavere(siden det er jeg som skal kjøpe ) , men det er ikke mange av den på bruktmarkedet, akkurat som svs, så den holder seg vel greit i pris.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som nevnt tidligere i tråden ville ikke jeg hoppet på 506 til 30K. Det kommer 507 som antagelig ikke vil koste mer enn 35 K (antatt pris, med forbehold).
    Jeg synes 436 rxe er en nydelig design og tror derfor 507 vil bli tilsvarende lekker og dermed verd å vente på.
    "just my opinion"

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett så synes jeg denne annonsen som jeg fant på finn.no er litt i drøyeste laget jeg da... :razz:
    Selgeren bommer litt på nyprisen og kan du si....

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...&pos=12&tot=60

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av partyboynr1
    Uansett så synes jeg denne annonsen som jeg fant på finn.no er litt i drøyeste laget jeg da... :razz:
    Selgeren bommer litt på nyprisen og kan du si....

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...&pos=12&tot=60
    Han bommet vel kanskje litt på bruktprisen, men jeg mener å huske at nyprisen på xx5 serien lå på det nivået. Overrasker meg ikke om en eller annen kjøper til den prisen...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •