Prosjektor + leret til max 16k. Har ikke peil på slikt.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prosjektor + leret til max 16k. Har ikke peil på slikt.

Jeg har lyst til å annskaffe meg prosjektor, men har ikke peil på slikt. Jeg har kun løst til å punge ut med 16000 til prosjektor og leret, jeg går på skole og har ikke noe fast jobb, så jeg har ikke alverdens å rutte med.

Jeg har ca. 4m mellom der jeg sitter og der lerete vil bli, jeg kan også få det meget mørkt på romet. Om dette har noe å si da. En ting til, lerete må henge lit ut fra veggen, så det MÅ nesten være til å trekke opp!

Jeg ville gjerne hat kobla den til en DVD og min PC. Kontakter på DVD er en slik AV kabel, stor avlang dings, og S-video ut og en annen video sak som er gul farga. Har ikke så mye peil på slikt. Men jeg digger filmer da. Pc har P4 ti4600 med s video sak og DVI og vanelig skjerm kabel.

Kan noen av dere hjelpe med meg å gi meg noen eksempler på noen prosjektorer jeg burde sjekke ut, og hva slaks leret jeg burda ha til de prosjektorene og størelse på det? Husk at det helst ikke skal overstige 16000kr siden jeg ikke driter penger for tiden. Men vis det er noe som koster lit mere, og gir MYE mer for penga, da kan dere nevne det også.

EDIT: lyd behøver dere ikke å komme med forslag til, tenkte at min Logitech z-680 kan flyttas fra pc`en til heile rommet. Er vel ikke vits å invistere i noe nyt siden jeg har noe som funker greit nokk.

Newcomer dorffy sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du ikke er plaget av regnbuer er jo Infocus X1 og Greyline lerret en mulighet, der du lett ska klare å komme under 16.000kr hvis du titter litt rundt på nettbutikker.

Newcomer megavolt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp ihvertfall Greyline lerret!

Som f.eks det HER

Billig og utrolig bra... Har den (180cm bred, du kan få 200cm for 500kr ekstra, og du kan få mer enn det og, men jeg synes 180cm var stort nok...) Selv og er så ubeskrivelig fornøyd.

Et virkelig løft på bildet i forhold til den gamle, også er det utrolig stort.

Også er det jo ikke en ulempe at det har en diskret hvitfarge på ramma, og forsvinner lett bare ved å ta det opp.

Når det kommer til projektor så har jeg Panasonic AE-300

Veldig fornøyd med den, men du får ikke den+lerret til under 16.000

Jeg fikk det da, +at jeg enda har rå til sub eller bra DVD-spiller.

Kjøpte den nemlig av en her på forumet, ubrukt og importert fra Japan

Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får Epson prosjektor TW-10 som jeg har til 12500,- inkludert lerret, litt under 70" oxo får du Ikea "greyline" 100" til 259,- :wink:
    Det har jeg og er veldig fornøyd.

Har H/K 30 med progressiv scan og komponent kabel oxo da, har vel litt å si på bildet..... :roll:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •