Loewe tv ønskes kjøpt - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Søt den:

Jepp!!!!Er ikke stygg akkurat nei
    Tv med "vinger"

Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått "brukbare" kritikker enkelte steder også:http://www.homecinemachoice.com/revi...s6381%20ZW.php

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Loewe Articos 32"

Hei.
    Jeg har kanskje værdens beste crt tv (min egen vurdering). Det er en Loewe Articos 32" Sølv. Jeg mener jo denne er lekker å se på også da. To år gammel. kostet 35000,- på HIFI-klubben. Er det noen som vil by på den? Selges uten bord.

Hilsen
    Zyrtec

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye av det som står ovenfor, støttes. Jeg har fremdeles en Loewe Aconda med sort pianolakk, og har hatt mulighet til å sammenlikne denne med de fem siste års toppmodeller fra Philips, Panasonic og Sony. Ingen av dem har kunnet matche bildene til Acondaen. Grunnen er kort og godt at Loewe har brukt den beste bildeprosessoren som var tilgjengelig på det gitte tispunkt, sammen med Philips beste bilderør. Enkelte Loewe Aconda ble riktignok produsert med Hitachi-bilderør for å redusere prisen, men kvaliteten ble forringet, og det ble ingen suksess.

Til alle dere som tror at Vitros, Aventos eller Xelos kan matche Aconda på utseende og bildekvalitet: glem det! Bare Articos er i nærheten, men den er heller ikke bedre.

Pris; Det er ingen vits å betale mer enn 5000 for en Vitros, Aventos eller Xelos i dag Jeg kjøpte også en Aconda til en kamerat i fjor for 6000, men det var kanskje spesielt billig?

Uansett; Den eneste flat-skjermen som jeg har hatt hjemme, og som kvalitetsmessig har vært i nærheten av Acondaen på bildekvalitet, er den nye Pioneer PDP-427XA. Men Acondaen er fremdeles bedre, så den skal jeg ta vare på til den tar kvelden!

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss. Har du hatt 427XA hjemme hos deg allerede? Til test?

PS: Ettersom jeg kan se har Aconda og Aventos (den dyreste versjonen) samme innmat. Har sett begge og kan ikke se at det er noen forskjell.

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Jøss. Har du hatt 427XA hjemme hos deg allerede? Til test?

PS: Ettersom jeg kan se har Aconda og Aventos (den dyreste versjonen) samme innmat. Har sett begge og kan ikke se at det er noen forskjell.
    Forskjellen på Aconda og Vitros er kun design. aventos & xelos har vel buet billedrør.

Ingen planer om å bytte min Vitros før digitale HD sendinger blir vanlig 8-)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Doc.G
    Forskjellen på Aconda og Vitros er kun design. aventos & xelos har vel buet billedrør.
    Nei, nei, nei. Det er kun Xelos som har buet bilderør. Og; Aventos er en nyere modell enn Aconda.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •