Panny PV60 37"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate JR sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panny PV60 37"

Mulig jeg har oversett noe i en tråd, men kan ikke se så mye info om den ny PV60 i 37" størrelse.

Er mest interresert i å finne den i en butikk (for å se) og kjøpe den på en nettbutikk (som gjerne er billigere).

Noen som har sett den begge steder?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett i et svensk forum at 37 versjonen har klarere bilde enn 42 tommern, noe som er naturlig ettersom hver pixel blir mindre. Blir nok 37 på meg kjøpt på Fyndborsen....
    Har vært på jakt etter 37 i en butikk for å ta en titt, men alle jeg har vært i kontakt med sier at den er bestillingsvare...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan har du tenkt å gjøre kjøpet på fyndbørsen? Sendt fra dem til hjem til deg, eller post restante i Strømstad? Har du tenkt på hvordan du claimer tilbake betalt svensk moms?

mmmm...fristet selv...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir nok å hente på strømstad ja. Er bare å sende fyndbørsen kvittering på betalt norsk moms så betaler de ut den svenske momsen tilbake til deg. Ettersom broren min også er inntressert i samme tven håper jeg på litt rabatt ved kjøp av 2 stk. ;-)
    Noen som vet om tven med embalasje går inn i en passat stasjonsvogn?? Er vel sånn at plasma tv ikke kan fraktes liggende(eller er jeg feilinformert her??) Er det noen bestemt antall grader den ikke kan vippes under?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg tenker meg om.... Hva er froskjellen på å hente den i Stømstad eller få sendt den hele veien hjem? Er vel ikke toll på brunevarer? bare moms på kjøp pluss frakt? eller tar jeg feil her?

Når det gjelder passaten din, tror jeg det beste er å ringe fyndbørsen å spørre siden den ennå ikke er å oppdrive i noen butikker i Norge ennå (selv om jeg har sett leveringsfrister på 21. april på flere nettsteder.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    expert i kristiansand hadde 37" forleden dag

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JR
    Når jeg tenker meg om.... Hva er froskjellen på å hente den i Stømstad eller få sendt den hele veien hjem? Er vel ikke toll på brunevarer? bare moms på kjøp pluss frakt? eller tar jeg feil her?

Når det gjelder passaten din, tror jeg det beste er å ringe fyndbørsen å spørre siden den ennå ikke er å oppdrive i noen butikker i Norge ennå (selv om jeg har sett leveringsfrister på 21. april på flere nettsteder.
    Man sparer vel frakten(700 spenn) ved å hente den selv + at er man en gambler kan du kjøre på grønt og satse på at man ikke blir stoppet i kontroll, da sparer man 5 % ettersom den svenske momsen bare er 20 %. Tror det ikke blir noen gebyrer ellers hvis man velger å fortolle den selv.
    PS.Bare ved å sende den en mail om de kan gi deg et tilbud på denne tven sparer du nok noen lapper også(fikk 500 i rabatt ved å spørre ved kjøp av 1 stk).

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svensk moms er 25%

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gilius
    Svensk moms er 25%
    Ja mente det jeg også, da står det feil på fyndbörsen. Vel da er det vel bare frakt og tid man sparer på å hente den selv...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •