Lampetid-statistikk på PT-AE700

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Post Lampetid-statistikk på PT-AE700

Det er ganske mange som eier en AE700, og er sikkert nysgjerrige på andres nåværende lampetid. Det ser ut som at de fleste som oppgir lampetiden sin, har erfart at pæren har gått i stykker eller er missfornøyde av andre grunner. Derfor er dette en liten oppfordring til de som har en høy (eller lav) pæretid og alt går som det skal, å notere denne her slik at det kan loggføres.

-----

Jeg er for tiden på 450timer (lampen kjører på "low" og viften på "high", Temp1 holder seg over 148 og Temp2 over 175 på Selfcheck-menyen.)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min projectorpære sprang etter 980 timer. Det var etter en stund med flimring og så veldig mørkt bilde i omtrent én dag. Vil i grunnen råde folk som opplever flimring med bilde om å sende den inn til service omgående, da det ser ut som pæra tar kvelden kort tid etter.

Jeg har bestilt ny fra pricajapan.com nå som noen på forumet anbefalte, og har den sannsynligvis i hende om noen få dager. Forhåpentligvis er det bare pæra som er problemet, slik at selve projectoren ikke trenger service.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av westwon
    ..Vil i grunnen råde folk som opplever flimring med bilde om å sende den inn til service omgående, da det ser ut som pæra tar kvelden kort tid etter..
    Synes det var et godt forslag, ettersom slik lampe flimring kan komme av andre problemer enn lampemofulen, noe som kanskje kan bety at en ny pære ikke får optimale arbeidsforhold og levetid den heller.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av westwon
    Jeg har bestilt ny fra pricajapan.com nå som noen på forumet anbefalte, og har den sannsynligvis i hende om noen få dager. Forhåpentligvis er det bare pæra som er problemet, slik at selve projectoren ikke trenger service.
    Dette var interessant. Hvor mye kostet pæren totalt med frakt (norsk moms ev. osv)?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •