Samsung LE-40M61B vs LE-40R72B

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE-40M61B vs LE-40R72B

Er i ferd med å bytte ut prosjektoren og CRT'en med flat-skjerm, og har da fattet stor interesse for Samsung sine LCD-skjermer (skal kjøre HTPC også, så plasma utgår). Har i den forbindelse tittet på henholdsvis Samsung LE-40M61B og Le-40R72B. Den sistnevnte er ca kr 1000,- dyrere enn den første. Er det noen som kjenner til forskjellene, vet det er litt forskjellige paneler(?) som fører til at det er flere farger i 72'en. Bør jeg spytte inn denne ekstra 1000-lappen?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kurtz91
    Er i ferd med å bytte ut prosjektoren og CRT'en med flat-skjerm, og har da fattet stor interesse for Samsung sine LCD-skjermer (skal kjøre HTPC også, så plasma utgår). Har i den forbindelse tittet på henholdsvis Samsung LE-40M61B og Le-40R72B. Den sistnevnte er ca kr 1000,- dyrere enn den første. Er det noen som kjenner til forskjellene, vet det er litt forskjellige paneler(?) som fører til at det er flere farger i 72'en. Bør jeg spytte inn denne ekstra 1000-lappen?
    Hvis du har sett R72B til en stor lapp mer enn M61B, har du sett på feil plass...

Jeg kjøpte forrige uke LE-40R71BX fra OK Elektriske, og betalte bare 21 000 kroner. Det er ganske nøyaktig 4000 kroner billigere enn prisen på Hi-Fi Klubben (som er den eneste andre forhandleren jeg har sett som har denne TVen akkurat nå), og også noen lapper billigere enn M61.

Jeg er forøvrig veldig fornøyd med TVen...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hva er EGENTLIG forskjellen i panel / bildeprosessering på disse to?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •