X1 fra it24.no - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 40 av 40
    Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Infocus har verdensgaranti, og skal ikke breve "bevis" for import. For Infocus spiller det ingen rolle hvor projektoren er kjøpt. Snakker vi Norske forbrukerrettigheter er det selvsagt annderledes. Men garantien er det Infocus som står for og den er lik verden over.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer dorffy sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ble jeg lettet Hi-Fil Trenger altså ikke bekymre meg for hvor projektoren er fra? For det rår jo ikke jeg over. Jeg bare handlet i god tro og slo til på et knalltilbud.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som faktisk har mottat projektorer fra it24? Lurer på å bestille selv, men er litt skeptisk. Må selge den jeg har først for å få råd, da er det jo litt drit å sitte der uten noe annet enn en 28 tommer om ikke it24 faktisk leverer varene.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som faktisk har mottat projektorer fra it24? Lurer på å bestille selv, men er litt skeptisk. Må selge den jeg har først for å få råd, da er det jo litt drit å sitte der uten noe annet enn en 28 tommer om ikke it24 faktisk leverer varene.
    Postet av Trondis:

Fekk projektoren frå it24.no på mandag 17.11.03 (bestillte 10.11.03), måtte vente 1 veke, litt pga at dei ikkje hadde den på lager; reknar med it24 selger ein del av X1 til den prisen...

er strålande fornøgd!!

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk mail med it24.no idag om at de skulle sende meg sporingsnummer så snart de sender pakken, og det skulle de gjøre denne uka.
    Så: woohooo

Newcomer looser sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Araya
    Har også kastet meg på tilbudet fra it24.no, men blir litt bekymret når jeg leser alle innleggene.

Derfor oppfordringen: kan alle dere andre som har bestilt legge inn på forumet når dere mottar projektoren fra dem og om eventuelt serienummeret er "i orden"?

På forhånd takk.

Venter som alle andre i spenning på leveransen..
    Da har jeg fått sjekket opp et serial nummer på en av X1 som it24.no har solgt, og det er her snakk om import fra USA, så da er det i hvertfall brakt på det rene. It'no tjuvgods i hvertfall heheh 8)

Så da går jeg å venter på å få min jeg også, håper de klarer å levere denne uken som de har sagt, men når vi nå veit at de importerer fra USA, så kan vel dato og uke variere litt før de får sendt ut.. Det vil tiden vise.

Newcomer Araya sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glimrende, looser!!

Da er det bare å glede seg, ikke altfor lenge, håper jeg. De skulle prøve å sende min også i løpet av uken.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Verdens garanti ja - men ingen service verksted i Norge vil reparere den på garanti hvis det ikke er beviset at den er innfortollet riktig. Her gjelder ikke it24.no-amerikaprojektorer. Service verkstedene kommer kun å reparere den på garanti hvis de vet at alt er i orden.
    De som kjøper dette å får problemer med projektoren må betale alt selv. Det er som å tisse i buksa- først varmt og deilig, siden blir det bare kalt.

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Minimax
    Verdens garanti ja - men ingen service verksted i Norge vil reparere den på garanti hvis det ikke er beviset at den er innfortollet riktig. Her gjelder ikke it24.no-amerikaprojektorer. Service verkstedene kommer kun å reparere den på garanti hvis de vet at alt er i orden.
    De som kjøper dette å får problemer med projektoren må betale alt selv. Det er som å tisse i buksa- først varmt og deilig, siden blir det bare kalt.
    Hva skal man med en verdensomspennende garanti om ikke nettopp fordi at projektoren kan ryke mens du befinner deg i et annet land en der projektoren ble kjøpt? Å kjøpe fra it24 blir i så måte som om man skulle handle projektoren i USA selv, ta den med til Norge og så evnt. levere den til service om noe skulle ryke. Om en forhandler i Norge har inngått service avtale på slike produkter er det slett ikke umulig at dem vil reparere på garantien, for dem blir jo Infocus en fakturerbar kunde for hver enhet de reparerer. Og tjener butikken penger på det, så vil de nok gjør det. :wink:

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag fikk jeg mail fra It24.no ..
    Datoen for leveringen til firmaet er endret til 8.desember :?

Jeg avbestiller og bestilte meg nettopp en hos nicator i stede, greit å betale en 1000 lapp ekstra å få leveringen kjapt

Gidder ikke satse mer på it24.no

.rolf.

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [quote="looser"]I dag fikk jeg mail fra It24.no ..
    Datoen for leveringen til firmaet er endret til 8.desember :?

Jeg avbestiller og bestilte meg nettopp en hos nicator i stede, greit å betale en 1000 lapp ekstra å få leveringen kjapt

Gidder ikke satse mer på it24.no

Hmm, var ikke gode nyheter nei :? . Lurer nesten på å gjøre det samme. Hvordan gikk du fram for å avbestille fra it24?

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dvdtom
    Hmm, var ikke gode nyheter nei :? . Lurer nesten på å gjøre det samme. Hvordan gikk du fram for å avbestille fra it24?
    Sendte de en mail om at jeg ønsket at de skulle slette meg fra bestillingen, noe de også skrev var greit i mailen. "Fint om du gir oss beskjed dersom du ikke ønsker å vente på X1".... :cry:

Så da er det gjort Bare å vente på hentelapp fra nicator..
    Virker som en litt mer seriøs butikk en it24 siden de i hvertfall har kontakt informasjon etc på siden sin.. Men kan jo bare være bløff.. hehe 8)

Men jeg tar sjansen..

.rolf.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    looser: Når bestillte du din X1? Jeg har ikke fått noe mail fra it24.no om at leveringsdato er forandret. Mulig de ikke fikk nok til alle på første bestilling..

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dorffy
    looser: Når bestillte du din X1? Jeg har ikke fått noe mail fra it24.no om at leveringsdato er forandret. Mulig de ikke fikk nok til alle på første bestilling..
    Bestilte i hvertfall før deg hehe.. Husker du kom inn på forumet å spurte om it24.no etc, da hadde eg allerede bestilt for et par uker siden..

.rolf.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dato?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestillte 19/11.. Men jeg venter gjerne 1-2uker for å få en X1 til 9150,- .. Har ikke all verdens til budsjett, og er ikke verdens undergang om jeg må vente litt.. blir bare mer morro når jeg får den da

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dorffy
    dato?
    12,11,03

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

X1

Man kan jo bestille den selv på nett fra USA, 999$ med dagens dollarkurs er det 6563, så legger man på mva: 8138, og frakt da selvsagt, da kommer man faktisk en 1000 lapp under IT24, De har forøvrig sikkert en forhandler avtale, som gjør at de får den ennå billigere enn 999$ slik at de kan selge den så billig som det de gjør. Veldig snodig det der med priser i USA kontra Europa/Norge, en Dell 2200MP må man betale ca 12000 kr for hvis man bestiller fra Dell i Norge, hvis man kjøper fra en annen forhandler på nett som holder til i USA så slipper man unna med 899$ altså ca 5900 kr, legg på moms og frakt så ligger den på rundt 8000 kr, altså 4000 billigere!

Det er kanskje mange som tror at man må betale Toll på projektorer, vel det må man ikke, kun mva og frakt

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke dere trenger å bekymre dere for it24.no. jeg bestillte en x1 der på oppkrav det gikk veldig greit fikk raske svar på mail også , da de ventet på en forsinket levering! fornøyd med projektoren også, :P masse morro

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: X1