Annonsere på QXL?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Lionstar sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Annonsere på QXL?

Jeg har endel utstyr jeg skal selge.. Et par integrerte forsterkere, et par bilhøytalere, en PC strømforsyning og et skjermkort.

Hva slags erfaringer har dere med å selge på QXL?

Jeg har kjøpt mye på ebay, men det er liksom ikke stedet å selge ting innen norge, så tenker på QXL...

En annen ting er det med minstepris. Har en tro på at sluttprisen blir høyere om en dropper å ha noen minstepris, fordi flere da blir revet med, men en risikerer jo og lav pris. Hva er deres erfaringer med dette?

Eller har det ikke så mye å si for utviklingen om en setter en minstepris?

Eller hva gjør de som er drevne innen gamet? Får de en kamerat til å legge inn bud, for å by opp, slik at de ikke skal sitte igjen med skjegget i postkassa når de ikke har minstepris, og ikke vil gi bort varen?

Og hvordan er det med gebyrer, forsyner QXL seg fett?

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har solgt en del via QXL og har stort sett gode erfaringer. De tar noen kroner for å legge ut, og noen få prosent av prisen dersom det blir salg. Nøyaktige priser finner du på QXL sine kundesider.

Jeg synes skjult minstepris er noe tull, selv hopper jeg over alle auksjoner med "minstepris ikke oppnådd" når jeg skal kjøpe noe. Men jeg setter alltid en startpris på auksjonene mine, som jo blir en synlig minstepris. Mulig du kan få flere interessenter og høyere pris ved å starte på 1 krone, men jeg gjør ikke det, og har stort sett fått solgt sakene mine til bra priser.

Bare vær nøye med å gi gode opplysninger, fortell om varene kan hentes og hvor, sjekk priser på porto hvis du skal sende varene og ha med noen linker til tester og produktsider med fullstendige spesifikasjoner. Er nok av idioter som legger ut forsterkere o.l. og ikke klarer å oppgi modellbetegnelsen engang.

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har selvfølgelig prøvd AVtorget?