Godt tilbud fra Dvdsoon

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Godt tilbud fra Dvdsoon

Dvdsoon har for tiden Special Collector's Edition av filmen "Once Upon A Time In The West" (1969) for 14.98 CAD.
    Med fri frakt blir det ca. 80 kr. for denne 2-disc utgaven av Sergio Leone-klassikeren med bl.a. Henry Fonda og Charles Bronson.
    Link : HER

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har nå endelig fått tid til å se denne. Meget bra.
    Et utrolig bra bilde, spesielt til å være en film fra 1969. Man kan lett telle hver pore i ansiktet til Charles Bronson, om det skulle være av interesse. :wink:
    Det var riktignok litt tendenser til "edge enhancement", men det var ikke sjenerende. Dette er en film med svært lite dialog, så man kan godt skaffe seg denne uten norske undertekster.
    Innledningsscenen med de tre "bøllene" på togstasjonen og lydbruken er bare helt fantastisk. Og episoden med flua i innledningen (har dere sett filmen, vet dere sikkert hva jeg mener), var så kul at jeg "måtte" gå gjennom ekstramateriellet for å finne ut hvordan det var gjort.
    Filmen anbefales på det varmeste. Er du "fan" av Leone's "The Man With No Name"-trilogi (A Fistful of Dollars/A Few Dollars More/The Good the Bad & the Ugly) så er jeg ikke i tvil om at denne vil fall i smak. Stor filmkunst.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •