Panasonic TH-37PV60 og TH-42PV60 listet på Fyndbörsen - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 56 av 56
    Newcomer Ibizaonice sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Har skjermen blitt sendt Ibazonice? Hva kommer porto på?
    Nei, skjermen har ikke kommet til butikken enda! Men jeg bestillte fra www.directshopper.de De er SAFE :grin: Sjekk høyre siden på siden dems...

De sender med DHL så allt er Coolt med dem

blir vel ca 16800 +- Når allt er betalt.. MEGET bra pris må jeg si, med tanke på allt du får for prisen. Hell, akkurat samma skjerm som PV600 :wink:

Hvem har bruk for bedre høytallere ? En hver Hifi mann har vel anlegg i dag ? SD kort inngang er bullshit spør du meg.. Bare å koble data til pc inngangen eller dra dem over fra xbox 360, så hva sitter du igjen med PIP og PAP eller var det Snipp å snapp ??

Merkelig av Panasonic å lage så små forskjeller på skjermene ? Er det noe jeg har missa eller ?

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eksisterer det noen bilder av de nye, lavoppløste PA-modellene?

Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse 2 bildene av TH-42PA60E og TH-42PV60E ligger på Panasonic's egen hjemmeside.

TH-42PA60E
    http://www.panasonic.no/servlet/PB/m...l13/index.html

TH-42PV60E
    http://www.panasonic.no/servlet/PB/m...l13/index.html

Ser egentlig ut til at de har brukt bildet av PA50 til PA60 modellen.

Active Wintermute sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har hørt noe (fra kjedene eller andre forhandlere etc.) om når disse virkelig er på plass i Norge?

Sitter med et utfylt bestillingsskjema til FB - men har ikke trykket på knappen enda...

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wintermute
    Noen som har hørt noe (fra kjedene eller andre forhandlere etc.) om når disse virkelig er på plass i Norge?

Sitter med et utfylt bestillingsskjema til FB - men har ikke trykket på knappen enda...
    På Panasonincs hjemmeside står det at PV60 skal lanseres 20. mars og PA60 20. april. PV600 kommer nok ikke før mai.

Newcomer hawk@combitel.no sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Th-42pv60e

Hei!

Var og hentet en TH-42PV60E i Sverige i går. veldig fin TV med et supert bilde. Kjøpte den på WWW.fyndborsen.se. Betalte 21385 sek (ca.18000 Nok)inklusive bordstativ, og frakt til nærmeste postkotor nær Svenskegrensa. :grin:

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hawk@combitel.no
    Hei!

Var og hentet en TH-42PV60E i Sverige i går. veldig fin TV med et supert bilde. Kjøpte den på WWW.fyndborsen.se. Betalte 21385 sek (ca.18000 Nok)inklusive bordstativ, og frakt til nærmeste postkotor nær Svenskegrensa. :grin:
    Gratulerer! Legg gjerne ut noen bilder. Har du digitale eller analoge TV bilder? Lurer på hvordan den takler analoge signaler

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wintermute

Trykket nuh på knappen, da ble det bestilling hos FB - så får vi håpe PV60'en ikke blir stående hjemme hos en DHL-ansatt...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sjekket akkurat nå på directshopper.de - dæsken for en lav pris da. Før fraktkostnader får jeg det til å bli rett i underkant av 15.000,- (ink norsk mva, fratrukket tysk på 16%). Betyr det ca 1.000,- i frakt og fortolling fra DHL da?

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den TVen så lovende ut ja. jeg er også nysgjerrig på hvordan denne takler analoge signaler fra kabelnettet.

Skal flytte i mindre leilighet og planlegger å droppe prosjektor i bytte mot en stor plasma. Vil denne modellen her komme i en 50" utgave også tro?
    --
    Thorbjørn

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FB er allerede tomme for 42PV60. Jeg fikk etter bestilling en mail om at de hadde leveringstid på ca. en uke & spørsmål om dette var ok - vi får se...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Directshopper...

Sitat Opprinnelig postet av wideload
    sjekket akkurat nå på directshopper.de - dæsken for en lav pris da. Før fraktkostnader får jeg det til å bli rett i underkant av 15.000,- (ink norsk mva, fratrukket tysk på 16%). Betyr det ca 1.000,- i frakt og fortolling fra DHL da?
    Ser det er mye prat om Directshopper her..en advarsel.
    Jeg bestilte en Samsung LE40M61 ifra dem i begynnelsen av Desember for ca 2400 euro.(Forhåndsbetalt)
    De gjorde 2 forsøk på å sende den til meg.Begge gangene ble den stoppet i tollen i Flensburg (På grensen til Danmark) og sendt tilbake til Directshopper i Munchen p.gr. av manglende papirer.
    Så rett før jul ringte jeg ned og kansellerte ordren og ba dem sende pengene mine tilbake.Det var ikke noe problem svarte de..
    Etter 2 MÅNEDER med trusler om politianmeldelser etc fikk jeg igjen pengene mine.
    Jeg må bare si en ting-aldri aldri aldri forhåndsbetal ved netthandling.
    Og siden Directshopper krever forhåndsbetaling v. eksport til Norge så sier jeg bare : styr klar av dem!

Newcomer Ibizaonice sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PeterB
    Ser det er mye prat om Directshopper her..en advarsel.
    Jeg bestilte en Samsung LE40M61 ifra dem i begynnelsen av Desember for ca 2400 euro.(Forhåndsbetalt)
    De gjorde 2 forsøk på å sende den til meg.Begge gangene ble den stoppet i tollen i Flensburg (På grensen til Danmark) og sendt tilbake til Directshopper i Munchen p.gr. av manglende papirer.
    Så rett før jul ringte jeg ned og kansellerte ordren og ba dem sende pengene mine tilbake.Det var ikke noe problem svarte de..
    Etter 2 MÅNEDER med trusler om politianmeldelser etc fikk jeg igjen pengene mine.
    Jeg må bare si en ting-aldri aldri aldri forhåndsbetal ved netthandling.
    Og siden Directshopper krever forhåndsbetaling v. eksport til Norge så sier jeg bare : styr klar av dem!
    OI så jevlig bra da, jeg som allerede har bestillt defra.. Og det at jeg har allerede sendt penger gjør det enda mer spennende 8)

Tven kommer nok hehe..

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag var jeg en kjapp tur innom Expert(i Sverige) og så PV50 ved siden av PV60, begge viste Robots foret fra samme signalkilde. Jeg må si at jeg ble overrasket over den store forskjellen, spesielt angående sortnivået. Min kjære samboer så også med en gang forskjellen i bildet. På PV50 kunne man f.eks se uroligheter/grønnskjær i sortfarven når man så litt godt etter. Dette var helt forsvunnet på PV60. Der var det bare sort og atter sort. Ingen uroligheter. Meget imponerende. Ved siden av disse sto også en Samsung. Forskjellen var formidabel. Begge Panasonic'ene hadde milevis bedre bilde, noe også min samboer la merke til. Jeg hadde desverre ikke tid til å virkelig sammenligne TV'ene, men håper jeg får muligheten til dette ved en senere anledning.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    I dag var jeg en kjapp tur innom Expert(i Sverige) og så PV50 ved siden av PV60, begge viste Robots foret fra samme signalkilde. Jeg må si at jeg ble overrasket over den store forskjellen, spesielt angående sortnivået. Min kjære samboer så også med en gang forskjellen i bildet. På PV50 kunne man f.eks se uroligheter/grønnskjær i sortfarven når man så litt godt etter. Dette var helt forsvunnet på PV60. Der var det bare sort og atter sort. Ingen uroligheter. Meget imponerende. Ved siden av disse sto også en Samsung. Forskjellen var formidabel. Begge Panasonic'ene hadde milevis bedre bilde, noe også min samboer la merke til. Jeg hadde desverre ikke tid til å virkelig sammenligne TV'ene, men håper jeg får muligheten til dette ved en senere anledning.
    Det kan jo tenkes de store forskjellene skyldes forskjellige signalkilder, kabeltype og ikke minst kalibrering av skjermene. Ikke noe problem å få to like skjermer til å se helt forskjellige ut Men dersom forskjellene er reelle er jo det kjempebra

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er tilbud på panasonic th-pv60E på norbydigital på svinesund