Marantz 6600

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Marantz 6600

Active seeker-man sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Marantz 6600

Hvor får man denne spilleren billigst?Link?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjør et lite eksempel ut av deg nå, Seeker-man. Men hadde du giddet å enten søke eller se om det fantes en tråd om denne så hadde du funnet denne:

http://avforum.no/forum/produkt-og-prisjakt-video/29737-marantz-dv6600.html

Gir deg i hvertfall noe info, og du kunne ha fortsatt med å ta spørsmål i den tråden. Ta det som "læring".....;-)

Active seeker-man sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Gjør et lite eksempel ut av deg nå, Seeker-man. Men hadde du giddet å enten søke eller se om det fantes en tråd om denne så hadde du funnet denne:

http://avforum.no/forum/produkt-og-prisjakt-video/29737-marantz-dv6600.html

Gir deg i hvertfall noe info, og du kunne ha fortsatt med å ta spørsmål i den tråden. Ta det som "læring".....;-)
    Er ikke "Signalkilder" en teknisk diskusjon da? Har postet tråder med spm angående priser før og de trådene har blitt flyttet videre til produkt og prisjakt. Så DERFOR tenkte jeg at f.eks lygren skulle slippe og flytte innlegget.

Men men, man lærer så lenge man lever Anfield

Når det gjelder søking så søkte jeg på marantz 6600 og fikk opp 4 tråder,(kommer ikke opp den du postet) ingen av disse innholdt noe om priser.kanskje du skrev noe annet når du søkte og muligens jeg skulle prøvd litt mer,beklager dette.Men søkte gjor jeg hvertfall!

Den linken gir meg egentlig ikke så mye når det gjelder priser (ikke for og vær frekk altso ), men dette er vel en svensk butikk? og da må man vel betale en del i frakt og toll. Når det er sagt så fant jeg en del info og folks meninger om spilleren, så takk for den

fant spilleren til 4794kr med gratis frakt på dinhifi.no...finner ikke noe billigere i Norge jeg hvertfall..

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av seeker-man
    Er ikke "Signalkilder" en teknisk diskusjon da? Har postet tråder med spm angående priser før og de trådene har blitt flyttet videre til produkt og prisjakt. Så DERFOR tenkte jeg at f.eks lygren skulle slippe og flytte innlegget.
    Nettopp derfor linket jeg deg til en allerede opprettet tråd under "Prisjakt Video"...;-) Men den stod på side to, derfor det kan lønne seg å se på mer enn en side, eller søke.

Men som du sier, du lærer...;-)

Fyndborsen er det jo mange som har god erfaring med nå etterhvert, og den prisen er vel hakket bedre enn norske nettsteder kan diske opp med.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •