Tilgjengelighet av LG PX4R?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active Wintermute sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tilgjengelighet av LG PX4R?

Lurer på om ståa virkelig er så ille som det virker mht. tilgjengelighet på LG PX4R?

Jeg kjøpte meg en LG PX4R på ELkjøp før jul, denne skulle leveres 4 januar - men lev.dato er nå utsatt 3 ganger...

Vet FB i sverige har PX4R inne - men tar ikke sjansen på å kjøpe plasma uten å få kalibrert og testet den hjemme med returmulighet...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan dessverre ikke svare - men lurer på hva Elkjøp skulle ha for skjermen?

PX4R virker jo rimelig interessant. Så du skjermen utstilt, eller bestilte du usett? Denne skjermen trodde jeg ingen solgte i Norge, selv om svenskene virker fornøyd - se http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=68497

Active Wintermute sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda den er utstilt (både på Lefdal & Elkjøp i Trh.)
    Begge skulle ha fantastiske 27,5K for den - men jeg fikk prutet den ned til 24K på Elkjøp (fortsatt dyrt nok spør du meg...)

Har lest "alt" på svenske + engelske sites om den - de fleste er fornøyde med bildet, men det har vært flere problemer med viftestøy, høyfrekvent piping i standby modus etc. (god grunn til å handle med 30dagers returrett)

Ellers er den treg å bytte kanaler på og har grå omramming ved 3:4 visning og PAP - noe jeg ikke liker.

Ny """sikker""" leveransedato var nå 8. februar - vi får se...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    24K er penger ja :| Jeg oppdaget dessverre tråden fra helken om tilbudet/datafeilen på lefdal.com for sent til å få bestilt. Må nok legge inn døgnovervåking på utvalgte nettbutikker

Ellers ser det ut til at prisen fra Sverige nå vil ligge på rundt 20.000 NOK. Det er sikkert mange som vil sette pris på en rapport om dine erfaringer (forhåpentligvis ikke alt for lenge etter 8. februar..)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •