panasonic 42pa50 vs 37pa50

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

panasonic 42pa50 vs 37pa50

var på elkjøp og så på disse 2 i dag.. fikk en del "hjelp" av en som jobba der.. har lyst på en 42", men tror kanskje den blir for stor.. 3 meter fra tven til sofaen.. )på det lengste..).. de hadde 42" til 15000.. (vet at siba har den til 14..) så sa eg til han at kanskje 37" ble litt bedre.. vi gikk bort og så på den.. den kosta 17000!!! 2000 mer mao.. han skjønte ikke helt dette.. men konkluderte med at 37" hadde komp. inngang og 42" ikke.. stemmer dette? ifølge siba har 42" komponentinngang.. uansett så koster jo 37" 13000 på lefdal :-)

noen som vet om det er mulig å få 37" hos siba? evt til hvilken pris?

kommer aldri til å kjøpe tv hos elkjøp med de prisene de oppererer med.. men greit å "prøvekjøre" tvene der :-)

De skulle btw få inn 2 AMOI tver i løpet av neste uke.. 40" og 42" lcd mener eg.. begge skulle koste 20000 kr... får vel se på de og, men tror ikke eg kommer til å kjøpe så dyr.. dessuten har ikke siba de.. kommer til å kjøpe på siba pga billig avdr. ordning.

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både 42" og 37" pana pa50 har komponent inngang.

Uansett har vel Elkjøp prisgaranti, så hvis Siba har 37" til 13-14k, så må Elkjøp selge det til den prisen også, bare ta med deg et pristilbud fra Siba.

EDIT: Elprice selger Panasonic TH-37PA50 til ca.14k.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prøvd meg på den før.. men måtte være en lokal konkurrent.. er ca 40 mil til nærmeste siba :-)

uansett koster det dobbelt så mye å ta tven på avbet gjennom elkjøp.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant ikke pana 37" på sidene til Siba, men kanskje de kan bestille den?

EDIT: Og hadde jeg leste det første innlegget ditt bedre, så hadde jeg fått med meg at det var det du lurte på også.... ops:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TomH

EDIT: Elprice selger Panasonic TH-37PA50 til ca.14k.
    jepp.. men de skal ha ca 5000+++ i kredittkostnader for 2 års avbetaling siba tar under 1600 :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bestilte en 42 pa50 fra siba i går..den kostet da 13995 med borstand

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kommer nok til å bestille den eg og men skal ringe mandag og høre om de kan levere 37" og evt pris.. også må eg ha en panasonic dcd opptaker med 200gb HD. (4500,-) :-)))

håper de behandler søknaden om siba kortet RASKT!! sendte den torsdag..

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt OT, men kikket litt på den avbetalings ordingen på SIBA kortet. Virker jo ganske gunstig i forhold til Cresco/GE Money bank ja. Etter det jeg kan se så betaler man kun avdrag og ikke renter så lenge man holder seg under 2års nedbetaling. Var jo ikke så galt på over 2 år heller.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det er en veldig bra ordning :-) Før ble man jo alltid annbefalt å holde seg unna avbetaling.. men dette er jo ikke gale i det hele tatt.. spesielt når man ikke har 15-20000 cash :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte min med mastercard ikke så ille de heller..og så har man fordelen med å bare hive inn litt ekstra med penger på mastercardkontoen visst man skulle ha litt ekstra en mnd minimum avdraget er 3% av kjøpesumen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bestilte tven + veggfeste + tørkertrommel tirsdag i forrige uke.. skulle egentlig ha den dyreste panasonic dvd opptakeren også, men den var ikke tilgjengelig.. Tven kom ikke på lager før fredag stod det.. Så på onsdag fikk eg mail om at tven ikke kom på lager før torsdag.. og at eg kunne ombestemme meg hvis eg ville osv osv.. ville selvfølgelig ikke det.. så også at dvd opptakeren var tilgjengelig (til 4295) å sendte mail tilbake om at eg fortsatt ville ha tven og spurte om de kunne legge til dvd opptakeren på samme ordre.. Fikk bekrefta at dette var greit.. på fredag stod det fremdeles (og står ennå) at tven kommer på lager den 10.2. så den er vel neppe sendt.. prøvde å ringe de rett før 7 på fredag, men ikke svar... Ser no at dvd opptakeren ikke lenger er tilgjengelig på nettbutikken... håper de har holdt av en til meg :x Gidder ikke å vente ennå lenger og de sender vel ikke før alt er på lager.. får ta å ringe de i morgen ( i dag..)...

Btw.. noen som har koblingsforslag til dette??

skal ha 2 stk tunere (CD og viasat) + videospiller + dvd opptaker tilkobla tven.. kordan bør eg då koble ting for å slippe å koble ut å inn når eg skal skifte fra CD til viasat? no er tuneren(e) kobla via dvd opptaker, men kun en om gangen..

Noen spesielle kabler eg bør bruke for å få bedre bildekvalitet osv?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    då var tven sendt

kommer på mandag eller tirsdag :-)

Ps. hvis noen er intr i et billig bordstativ er det bare å ta kontakt.. har ikke bruk for det

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •