JEG ER KLIN GÆÆRN!!! Samsung LE-40M61B

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 27
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile JEG ER KLIN GÆÆRN!!! Samsung LE-40M61B

Vel, dere syntes kanskje ikke det, men jeg var rimelig shaky når jeg gikk ut fra Hi-fi klubben med en ” LE-40M61B” ”under armen”. Lurte på hva jeg egentlig skal med en så fin TV, om jeg ikke burde ventet til sommeren eller om jeg heller skulle kjøpt meg en bil ;-)

Må takke dere her på forumet for gode råd. Har hengt her de siste månedene, og lest det meste av det som har angått interessante Tv-er for meg. Er egentlig rimelig sikker på at TV-en er mer enn fin nok for meg, men det er jo alltid interessant å høre mer info om TV-en av dere som allerede eier den.

Jeg må betale 27.00,- spenn for den og har sett en del andre få den for rundt 25.000. Burde jeg vente prøve å finne den et annet sted? Har et ganske åpent kjøp. TV-en skulle komme på lager onsdag på Hifi klubben, så jeg burde kanskje titte litt rundt. Noen tips?

Ellers er det bare å glede seg til å kjøre apple 720 HD trailere, spille Xbox 360 og se DVD neste onsdag.

Mvh
    En lykkelig gutt, som har litt dårlig samvittighet:-)

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med TV-kjøp og postkonsum stressyndrom. Selvsagt går det jo an å prøve å få den litt billigere, mens spørs om det er verdt det om det medfører enda en uke eller to med venting...i ettertid tenker man alltid at man burde ventet litt, men ingenting er verre enn venting mens man faktisk venter.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    på den butikken jeg jobber i så får vi den inn til 24 995,- i løpet av neste uke, så det bør ikke være noe problem for deg å få den til den prisen rundt omkring vil jeg tro.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om jeg takler det hvis det skjer noe mubo jumbo med leveransen min på onsdag. I mellomtiden skal jeg pusse opp stua, kjøpe inn hyller, ta med dama på ikea (da blir hun glad) og kjøpe inn DVDfilmer. Alt ligger liksom til rette for en fantastisk dag, hehe;-) Den nedturen blir tung å svelge:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av veggiss
    på siba så får vi den inn til 24 995,- i løpet av neste uke, så det bør ikke være noe problem for deg å få den til den prisen rundt omkring vil jeg tro.
    oi, det er interessant... Får dere inn mange? er de reservert?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, forresten, HFK har jo dagsprisen sin, så om Siba selger den i butikk (ikke bare nettbutikk) for 25k, får du den for 25k hos HFK også.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Ah, forresten, HFK har jo dagsprisen sin, så om Siba selger den i butikk (ikke bare nettbutikk) for 25k, får du den for 25k hos HFK også.
    Ja, men jeg har jo på en måte reservert/kjøpt den med dagens dagspris på 27000. Det kan kanskje bli et problem?

Syntes det dagspris prinsippet er ganske teit. Greit at de skal regulere etter markedet, men å justere opp og ned på dagen, når TV kjøp ofte innebærer dager og uker med venting blir det litt dumt.

Hadde prisen steget til 29000 hadde ikke det vært greit for meg. Synker prisen til 25000 gjelder vel samme prinsippet for dem?

på en annen side betaler jeg jo ikke TVen, eller gjør handelen før på onsdag, så du burde gjeldene dagspris være avgjørende.

forvirrende greie denne dagsprisen...

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener at om du venter på tven, og den synker i pris i mellomtiden, så skal du ha den til den prisen som er lavest. Fikk det forklart slik at jeg tittet på en projektor hos HFK Grensen en gang.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Mener at om du venter på tven, og den synker i pris i mellomtiden, så skal du ha den til den prisen som er lavest. Fikk det forklart slik at jeg tittet på en projektor hos HFK Grensen en gang.
    Det låter som musikk i mine ører...

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes ikke du er klin gærn.. Vurderer samme tv for stue samt 32" utgaven for soverommet. Men så er jeg ikke helt normal heller :-P

Gratulerer med en flott tv!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kompisvennen
    oi, det er interessant... Får dere inn mange? er de reservert?
    vi får inn mange ja, og de er ikke reservert. dette er butikkprisen, hva nettprisen blir aner jeg ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    WoW!! Da skal det kanskje lønne seg å vente litt allikevel da... :wink:

Har reservert en M61 på HFK til 27 k. Noen mening i å prøve seg på HFK imorgen for å få den til 25 k til helga kanskje..??

Ja, dagsprisen reguleres nedover hvis prisen faller ifra bestilling til henting og betaling av varen. Andre veien så går dagsprisen ikke opp om det motsatte skjer fra bestilling til levering. Dette fikk iallefall jeg forklart på HFK.

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer, hvis dealen er 27k og det er ventetid på TVen, så betaler du ikke mer enn 27k. Men hvis den synker derimot, får du den for den nye lavere prisen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vi får inn mange ja, og de er ikke reservert. dette er butikkprisen, hva nettprisen blir aner jeg ikke.
    Kan du være snill og oppdatere denne tråden når du har mer info? Når TVene kommer, hvor mange osv...

Ellers, kjempekoselig gjeng, og takk for gratulasjoner vedr. ny TV:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke for å være kjip, men det kunne jo være en ide å kjøpe 32tommer isteden samt en projektor for film/spill. 40tommer er alt for lite til å gi kinofølelse og prisen for den kombinasjonen blir vel ca det samme som for 40tommeren.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med ny tv er alt jeg kan si!

Heldiggrisen!!!;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Solo
    Ikke for å være kjip, men det kunne jo være en ide å kjøpe 32tommer isteden samt en projektor for film/spill. 40tommer er alt for lite til å gi kinofølelse og prisen for den kombinasjonen blir vel ca det samme som for 40tommeren.
    Dette er egentlig et ganske godt poeng som bør taes til vurdering. For min del ble det imidertid en le40m61 fordi jeg ikke ønsker å fylle stua med projektor og lerret. 40 tommer dekker mitt behov.

Fikk forresten TVen til 26 lapper hos Databutikken.

Newcomer ice sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ga selv 27 990,- (hos Euronics) for den rett før jul, ønsket meg ny tv i jula og gadd ikke vente.

Nå har det gått over en måned siden jeg kjøpte den og laveste pris jeg har sett er ca 26 000,- Angrer ikke på at jeg kjøpte den før jul.

Er kjempefornøyd med den, bare man bruker litt tid på innstillingene.

Kjører DVD fra en gammel Panasonic A360 via Scart(RGB) eller S-Video
    Skal kjøpe meg en Samsung 950 med HDMI snart til rundt 1600,-

Kjører også fra bærbar PC via VGA inngangen med oppløsning på
    1366 x 768. Maskina fant selv ut at det var en Samsung skjerm med denne oppløsning. Flott bilde og morsomt med nedlastede HD klipp via PC selv om jeg syntes det er litt "yr" eller støy i bildet på dette materialet?

Ellers kjører jeg vanlig analog kabel TV og Digitale signaler fra satelitt fra Canal Digital

Er megafornøyd med TV'en

For meg var det viktigere å få tv'en fort enn å spare en tusenlapp eller to.
    Hva som skjer med prisene utover våren er ikke godt å si.

http://avforum.no/minhifi/show.php/ice

Hadde jeg hatt ett rom som jeg kunne fått rimelig mørkt hadde jeg vel heller kjøpt en 32" LCD til stua og en prosjektor i f.eks en kjellerstue men siden dette ikke er mulig hos meg ble det 40" LCD i stua. Syntes faktisk at 40" er minimum og skulle gjerne hatt en 50" Man blir fort litt bortskjemt med størrelsen.....

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Solo
    Vurderte dette godt, men nå er det sånn at jeg falt skikkelig for den TV-en! Og da ble det den:-)

Gikk en tur innom Spaceworld i dag og så på Xbox360 standen. De viste frem NBA Live 06, og jeg stod med nesen klistret inntill den 26" Samsung skjermen. Folk i butikken bør ha lurt på hvem han entusiasten (Idioten på folkemunne) var og hva han dreiv med. Mens jeg stod å drømte meg inn i den krispe fotorealistisk grafikken, med sterke klare farger og så detaljer jeg ikke har mulighet til å oppleve hjemme. Da gikk det opp for meg hva jeg har i vente neste onsdag! Overentusiastisk og ivrig ringte jeg kjæresten min, og hun reagerte med et litt uinteressert; "okay, ja fint det, akkurat, Mm, javel".
    Damer ass... Så da får jeg heller dele engasjementet med dere:-)

Jeg skriver også spillanmeldeser for www.gamereactor.no , så nå blir Xbox 360 spill testet sånn som de skal, med ekte HD grafikk.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    på den butikken jeg jobber i så får vi den inn til 24 995,- i løpet av neste uke, så det bør ikke være noe problem for deg å få den til den prisen rundt omkring vil jeg tro.
    Kan ikke finne den på nettstede deres i allefall :???:

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •