JEG ER KLIN GÆÆRN!!! Samsung LE-40M61B - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Var på en Siba butikk igår, for å forhøre meg M61. Han på tv avd. viste ingenting,men så at den lå i bestilling på data`n...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, gratulerer med den nye M61 da. Jeg har også snust på denne tven, men også de nye Sony tvene som bruker samme panel. Siden jeg må ha VGA inngang til htpc så må det enten bli Sony sin S10 eller Samsung M61'en. De fleste sier at skal man ha Sony så bør man kjøpe V modellen, men den mangler vga-inngang. S modellen syntes jeg virket veldig bra også, og koster 22000 kr. Samsung M61 har muligens bedre bildebehanding enn S10, og prisen skulle vel indikere at den er på linje med Sony sin V modell?

Ellers, ikke stress over kjøpet ditt, du er jo ikke gift med barn engang ettersom jeg har skjønt! Da er post-konsumer stress-syndromet desto værre!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ringt Siba... De hadde snakket med Samsung og han sa det ville ta 1-2 uker

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt gikk etter planen, og jeg har sittet i koma foran TV-en siden jeg hentet den i går. Fikk prutet den ned til 25.000 og er fornøyd med det. Har ikke klart å skrive før siden jeg har vært i ekstase.

Inntrykkene er generelt positive, men det er noen ting jeg er litt skuffet over. Fjernkontrollen ser ut som en gammel Beta fjalkiss, og er et absolutt lavmål på et produkt som koster 1/4 av hundre tusen gronker!!! I tillegg er det svak respons, og generall treig gymsokkfølelse når man trykker på den. Vet ikke om jeg er så glad i den store blå lyssirkelen i standby heller. Lyser opp hele kåken jo. Ser at jeg blir nødt til å kjøpe veggfeste. Noen som har erfaringer med det? Skjermen blir litt "voldsom" og tar en del plass på TVbenken. Skremmer gjestene!

Har heller ikke fått koblet PC til TV. Med vanlig VGA kabel får jeg bare beskjed om at den ikke støtter signalet. Knoter mye innpå innstilinger for skjerm på laptoppen, men har ikke klart å løse floken. Kan noen gi tips på området.

Ellers er jeg veldig fornøyd med TVen, og det er en drøm å spille Xbox360 i 720P på den. Er også ganske fornøyd med signalet fra en vanlig veggantenne.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jammen jeg går på en smell jeg også. Har reservert en på Siba til 24990. Får dårlig samvittighet så det holder. Kjøpte i tillegg en Xbox 360 Premium i dag, da Siba faktisk hadde 3 stk liggende! Lurer på om HiFi Klubben går ned i pris på sine M61 når Siba selger til den prisen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av howien
    Tror jammen jeg går på en smell jeg også. Har reservert en på Siba til 24990. Får dårlig samvittighet så det holder. Kjøpte i tillegg en Xbox 360 Premium i dag, da Siba faktisk hadde 3 stk liggende! Lurer på om HiFi Klubben går ned i pris på sine M61 når Siba selger til den prisen.
    Når ventet de den inn på Siba?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dec
    Når ventet de den inn på Siba?
    De skulle få inn en forsending om en drøy uke, og enda en om 3-4 uker såvidt jeg forsto.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •