Hvor kan jeg få en 50" DLP på dagen? :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor kan jeg få en 50" DLP på dagen? :)

Hei alle!

Bestilte i november i fjor min Sagem HD D50H TV som jeg var veldig fornøyd med de første 10 minuttene jeg prøvde den. Men etter jeg begynte å legge merke til den ufattelig høyfrekvente lyden TV'en produserte (lyden fra *******) fant jeg ut at jeg ikke var så veldig fornøyd alikevel. Nå viste det seg at det var noe feil med den TV'en og jeg har nå sittet uten TV i flere uker siden TV'en har vært på verksted. Til slutt fant både leverandøren og jeg ut at det var like greit å refundere beløpet mitt siden verkstedet ikke hadde klart å levere den tilbake til meg tidsnok. Så "problemet" mitt er nå, jeg sitter med penger til ny TV brennende i lomma, jeg vil ha en 50" DLP HD-klar TV, helst ikke Sagem, og jeg vil helst ha den igår. Noen som kan hjelpe meg med et tips? Har varebil og kan kjøre et godt stykke for å hente den. Alle innlegg mottas med glede!

NB: Jeg vil også gjerne ha tips til en bra 50" HDTV som bruker DLP teknologi!

Active
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dekar
    NB: Jeg vil også gjerne ha tips til en bra 50" HDTV som bruker DLP teknologi!
    Synd å høre om Sagem'en din. Har hatt min HD-50 i et par uker nå, blir bare mer og mer happy (Min er rimelig taus ;-) ). Uslåelig billedkvalitet. Nærmeste alternativ for deg nå blir vel en Samsung SP-50L7HX eller SP-50L6HX. God jakt!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det ikke expert som hadde sony50" til 16k? mener det sto i siste reklame blekka derfra.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    17k. Sparer i underkant av to gærninger på å handle på nett, men så var det det med ventetid da.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,861
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    56" eren skal være mye mindre plaget av støy.

Hvor kan man kjøpe disse TVene?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •