Panasonic plasma prisjakt tråd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 24
    Newcomer c0n05 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Offisiell Panasonic Tråd

Jeg har fulgt med ganske aktivt den siste mnd her nå og behovet for denne tråden tror jeg er stor, for det kommer 5 nye tråder om dagen når det gjelder Panasonic flat tv..

Så sleng inn spørsmå og tips her, så får dere litt orden på det??

Tut og kjør!

Newcomer Rottweiler sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Ok, hvor blir 42" pv500 min av??? bestillte for 2 mnd siden! Noen andre som venter på denne som Panasonic er tomme for? Hvilken dato har dere fått da? Jeg har fått 14/1, men har mine tvil.
    http://avforum.no/myhometheater/Rottweiler
    Forforsterker: Yamaha RX-V1800,Effektforsterker: Emotiva XPA-3, Dac: Hegel H2, Sub kalibrering: DSPeaker Anti Mode 8033, Cinema Videoprossesor: Darbee Darblet, Høyttalere: Front: Klipsch RF 82 MKII, Senter: Klipsch RC 62 MKII, Surr.: Klipsch RS 52 MKII, Sub: SVS PB12-NSD DSP, Prosjektor: Sony VPL-HW50, Lerret: DreamScreen V2 DynaGrey Black 77", Plasma TV: Panasonic TX-P50UT50Y, HTPC: Spotify og HD filmer
    Universal fjernkontroll: Logitech Harmony 885

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen andre enn meg som har problemer med at når bildet er mørkt kommer det hvite prikker tilfeldig rundt i bildet på PA50? Prikkene varer kanskje 1/10 sek. Irriterende.... Dette har jeg merket helst på dvd over scartkabel.

Newcomer Been_Loaded sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ventet på min 42" PV500 siden begynnelsen av september... Har hørt en ubekreftet dato 16/1-06. Jeg tror mer på mitten til slutten av februar jeg. :???:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere er ikke alene, har ventet siden oktober. Har vært i kontakt med Panasonic og de kan ikke gi en dato :-x Hadde ikke stolt på ETA datoene som diverse butikker opererer med, de flyttes fremover forløpende.

Newcomer michalk sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm, bestlite min 42PV500 i romjula fra Lefdal, ba om levering den 5. januar, og jaggu ble jeg overrasket da jeg ble oppringt av de som kjørte rundt som sa at de kommer om en halv time.

Griseflaks er vel ordet her.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kan dere følge med på ETA-datoene (42PV500):

Priseguide Hardware.no

Som dere ser, finnes ikke på lager....

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den 11.02.06 skal jeg få min 42" pv500 tv! Det va de helt sikre på der jeg har bestillt.
    Forforsterker: Yamaha RX-V1800,Effektforsterker: Emotiva XPA-3, Dac: Hegel H2, Sub kalibrering: DSPeaker Anti Mode 8033, Cinema Videoprossesor: Darbee Darblet, Høyttalere: Front: Klipsch RF 82 MKII, Senter: Klipsch RC 62 MKII, Surr.: Klipsch RS 52 MKII, Sub: SVS PB12-NSD DSP, Prosjektor: Sony VPL-HW50, Lerret: DreamScreen V2 DynaGrey Black 77", Plasma TV: Panasonic TX-P50UT50Y, HTPC: Spotify og HD filmer

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gled deg :grin:

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det stort problem med gjennskinn på pv500? Forstår det sånn at den har en veldig blank front. Tenker mot Pio436 som har en annen finish.

Active JoonGoii sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjermen ER veldig blank ja, men jeg har ett rimelig lystett rom og syns det fungerer som en drøm. En ting jeg ikke liker på denne, er at fjernkontrollen er )#))€#)€ treg men går an å leve med.

Bildet er superb.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Rottweiler
    Er det stort problem med gjennskinn på pv500? Forstår det sånn at den har en veldig blank front. Tenker mot Pio436 som har en annen finish.
    Tven funker utrolig bra! Bildet på den er knall!! Skjermen er behandlet slik at det ikke skal gi så mye gjenskinn. Og jaggu funker det også. Jeg har nå hatt tven siden begynnelsen av desember og blir bare mer og mer glad i den.

Bruker Denon 2910 som dvdspiller og cdspiller og har digital dekoder for kabelnett fra canal digital. Nydelig!!!

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres nydelig ut. Har Canal Digital selv og det må vel være bra ja. Har ventet siden oktober. Minker på pæren på prosjektor

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

til Rottweiler

Er du fornøyd med logitech harmony fjernkontrollen din?
    Jeg lurer på å kjøpe en slik. Får så mye kjeft av samboeren pga fem kontroller som ligger og slenger på bordet til en hver tid...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skaffet meg denne og den fungerer også utmerket.

http://www.oneforallkameleon.com/kameleon.htm

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm. Joa...
    Har sett på den på elkjøp, men er ikke helt glad i touchscreen...

Vil gjerne kjenne at jeg trykker på en knapp.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, er veldig fornøyd med Harmony'en! Det er et tastetrykk så stiller den prosjektor/tv på rett inngang, stiller forsterker på rett inngang og setter på dekoderen f.eks. Hvis du f.eks vil se dvd, trykker du på aktivitets knappen Watch DVD og den skrur av dekoder, setter pj/tv på rett inngang for dvd og forsterker. Den er genial. Hele oppsettet settes opp på internett. Logitech har støtte for alt mulig av gadgets! Du vil garantert bli fornøyd.

Newcomer Been_Loaded sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

NÅ har jeg endelig fått den...

:grin:

Ventet siden september og fikk min 42" PV500 for to dager siden. (mandag). Ja det er litt gjenskinn i skjermen så har lite sys rett bak deg hvis du sitter rett forran den. Det var glimrende bilde på den. Har brukt "The Calibrator".

:grin: :grin: :grin:

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yess! Akkurat kommet hjem fra nattskift, og hadde fått mail igår kveld om at skjermen var kommet! Så nå må eg skam sova, hvis eg klare, og kjøre og hente den med en gang eg står opp! Har ventet siden oktober

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Åh - du har MYE å glede deg til!!!
    Bare pass på at du får med foten... når jeg henta min så glemte de å sende med meg den. Det var litt ugreit.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •