Panasonic plasma prisjakt tråd - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Rottweiler
    Yess! Akkurat kommet hjem fra nattskift, og hadde fått mail igår kveld om at skjermen var kommet! Så nå må eg skam sova, hvis eg klare, og kjøre og hente den med en gang eg står opp! Har ventet siden oktober
    Hvor har du kjøpt den? Har selv ventet siden november og fortsatt ikke hørt noe om levering Eneste som skjer er at de (Stretto) skyver på ETA datoen.

Newcomer Rottweiler sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Start It i Stavanger. Har også fått mange datoer. Den siste eg fekk var 11/2.
    http://avforum.no/myhometheater/Rottweiler
    Forforsterker: Yamaha RX-V1800,Effektforsterker: Emotiva XPA-3, Dac: Hegel H2, Sub kalibrering: DSPeaker Anti Mode 8033, Cinema Videoprossesor: Darbee Darblet, Høyttalere: Front: Klipsch RF 82 MKII, Senter: Klipsch RC 62 MKII, Surr.: Klipsch RS 52 MKII, Sub: SVS PB12-NSD DSP, Prosjektor: Sony VPL-HW50, Lerret: DreamScreen V2 DynaGrey Black 77", Plasma TV: Panasonic TX-P50UT50Y, HTPC: Spotify og HD filmer
    Universal fjernkontroll: Logitech Harmony 885

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ELPRICE har en god del 42PV500 på lager nå. Jeg sjekket i butikken på Ski og de sa at de hadde 3 stk på lager i denne ene butikken og flere på hovedlager.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Denne tråden inneholder knapt et teknisk ord, og er ikke i tråd med hva trådstarter ønsket. Da dette nå har blitt en ren prisdiskusjon, men null relevans for ettertiden, døpes den om og flyttes til pris -og produktjakt.

De av dere som har sporet av tråden foreslår jeg at tar dere tid til å lese gjennom retningslinjene her på forumet.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •