Din beslutning, for jeg har blitt tussete.............

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer atarup sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Din beslutning, for jeg har blitt tussete.............

........av å lese alle synspunkter og erfaringer. Nå må jeg bare bestemme meg for DVD-spiller. Eller rettere sagt, kan dere bestemme for meg?

Bruk: Film og musikk i de fleste formater. Mye brente plater. Trenger ikke opptaksmulighet. Pris +/- 4.000,-. Skal kobles mot HD-klar pj. HDMI og SACD. Har hatt Sony dvp-ns92 og phillips dvp9000 som hete kandidater, men får inntrykk at de byr på mer problemer enn gleder.

Noen gode innspill?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Marantz DV-6600?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel omtrent i samme situasjon som deg.Klarer ikke å bestemme meg.Bestemte meg egentlig for noen dager siden,men så dukket det opp noe annet osv.Etter myyye surfing kan det se ut til at enten Marantz DV6600(4995,-) og Yamaha DVD-S2500(5995,-) er to meget gode dvd-spillere som bør vurderes.Sjekk de ut.Begge er bedre på bilde enn Philips og Panasonic sine nye.Yamaha er også bedre på lyd(Philips sin er visst rå på musikk til den prisen) visstnok, men i følge L&B for dyr.Men da kostet den 7995,-.Nå koster den altså 5995,-(Bergen Musikk Handel, www.BMH.no).

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støtter forslaget om Marantz DV6600. I denne prisklassen har den alle utganger du trenger (digitale og komponent) , den spiller DiVX (som ikke alle gjør i denne prisklassen). I tillegg pleier jo Marantz å duge bra som rene CD-spillere.

Newcomer Jens_Martin sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg enig i at Marantz DV6600 vil være det beste valget ja.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir det tur til HiFi-klubben for å sjekke ut Marantz´en. Men et annet spørsmål som har dukket opp er om det er så lurt å bruke 5000-6000k på en ny dvd-spiller i dag med tanke på HD-DVD som er på gang?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. Tror du kan se langt etter Marantz hos HFK. Kanskje hos HiFiCenterkjeden.

2. HD-DVD/Blue Ray er foreløpig såpass uvisst når det kommer, at dersom du ikke har tenkt å se film eller høre på musikk det neste året så kan du jo vente. Jeg hadde nytt tiden med ny spiller i hvertfall.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Verdt å sjekke ut Yamaha'en og til den prisen i allefall.Har fått skryt den og.Den gang 2000,- dyrere!!

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    1. Tror du kan se langt etter Marantz hos HFK. Kanskje hos HiFiCenterkjeden.

2. HD-DVD/Blue Ray er foreløpig såpass uvisst når det kommer, at dersom du ikke har tenkt å se film eller høre på musikk det neste året så kan du jo vente. Jeg hadde nytt tiden med ny spiller i hvertfall.
    Kjøpte cd-spilleren min hos HFK, men det er jo noen år siden. Kan ikke huske å ha sett Marantz hos HiFi-centeret, men det har sikkert endret seg. Uansett så takker jeg for tipset om spilleren, den skal sjekkes ut!

Denne stod i nettavisen idag vedr. HD-DVD, lansering i mars. http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article527483.ece

Også i VG stod det en artikkel om med referanse til de første filmene i formatet.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av MrGull
    Verdt å sjekke ut Yamaha'en og til den prisen i allefall.Har fått skryt den og.Den gang 2000,- dyrere!!
    Takker for det tipset også!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •