LCD TV 26 " :-?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer mitch sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question LCD TV 26 " :-?

har tenkt å kjøpe meg en lcd tv på nyåret, og kostnadsrammen blir MAX 8000, dette grunnet at jeg har pj på vei samtidig på denne tiden, og kun trenger tv'en til litt "utenomfilmlige aktiviteter" :-)

skjermen bør være hd kompatibel, kunne kjøre greit på pc osv, men jeg er ingen high-end fantast

jeg har en digital tuner fra lyse, så signalet inn skulle være greit ihvertfall, mtp at mange skjermer blir råtne med vanlige analoge signaler mht pris

lurer på om noen har anbefalinger innen denne prisklassen... va å kikka på noen av samsung sine produkter å de så bra ut både på design og bilde.....

har også hørt fra selgere på f.eks euronics at billigmerkene ikke var noe å samle på og at det var sikrere å kjøre kjente varer som var bedre..... vet ikke helt om jeg tar alle deres utsagn for fast fisk, men men....

poenget var ihvertfall om noen har gode forslag til hvilke modeller som kunne vært aktuelle ???

håper noen kan gi en hjelpende hånd til meg :-P

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Samsungen dei he på expert, den he blitt satt ned prisen på til 6999,- no. Skal kjøpe den sjølv og.

http://www.best-buy.com/bbshop/produ...u=59394&site=2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •