TIPS: LG50PX4R auksjoneres ut på netthandelen.no - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tipper det er ca. den prisen du kan oppnå fra fyndborsen
    http://www.fyndborsen.se/produkt.php?main!filter!Prodnr=11013
    Men det er nok uten frakt og avgift for eventuell utlegg av moms fra DHL.
    Det er også med svingbart bordstativ fra netthandelen hvis det er interessant.

Ser at sluttprisen på auksjonene hos netthandelen øker med ca. 500,- pr auksjon. Første gikk til ca. 30K. Må også rekne med >500 i frakt kan jeg tenke meg.

Hadde det ikke vært for at jeg kjøpte ny tv for et par uker siden ville jeg nok slått til på denne muligheten. Vet ikke om noen andre 50" plasma i samme klasse til rundt 30K i norge.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff skulle bydd på den julaften.
    Bestemt meg for en slik.
    Nå er de på vei over 36000. Vet ikke om det er så billig lengre...
    Folk byr som bare det på Netthandelen. Tror mange blir vel mye revet med...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er den oppe i 40 lapper!!!!
    Folk er gale på nettauksjon...
    Med frakt nærmer den seg veil. pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk kjøpt en idag. kr 29.000,-. Har veiledende 44995 hos komplett :-) Enda godt jeg også slipper unna mva'n ;-)

Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med ny TV !!! :-)

Active Wintermute sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen her på forumet som allerede har mottatt denne TV'en fra Netthandelen?

Lurer både på generelle inntrykk, og ikke minst hvilken leveringstid de opererer med?

Noe som er merkelig er at det ikke finnes spor av 50PX4R på LG's nettsider, hverken blant dagens eller tidligere modeller???

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har denne. Meget fornøyd.
    God og rimelig HDTV.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wintermute
    Er det noen her på forumet som allerede har mottatt denne TV'en fra Netthandelen?

Lurer både på generelle inntrykk, og ikke minst hvilken leveringstid de opererer med?

Noe som er merkelig er at det ikke finnes spor av 50PX4R på LG's nettsider, hverken blant dagens eller tidligere modeller???
    Jeg har hatt min i ca 3uker nå er det vel. Levert på døra innen rimelig tid etter kjøp. Jeg er veldig godt fornøyd så langt. Måtte kjøpe en xbox 360 for å få testet ut HD signaler. Noe som rett og slett er ut av en annen verden! Ellers er bilde veldig bra på Digital parabol. Det er selvfølgelig DÅRLIG i forhold til HD signaler, men til å være 50" må jeg si jeg er meget fornøyd. Den var litt større enn jeg hadde trodd. Jeg tenkte ikke noe særlig over at det er høytalere på siden av panelet... Den er svær m.a.o :-) Satt for øvrig på en fot m/sving som er rimelig stilig i designet syns jeg. Bruker den per idag, men veggfeste kommer snart.

Ser at de har sluttet med auksjonen av TV på netthandelen nå, men jeg vil tørre å påstå såpass at selv til prisen den selges til i butikk er bra. Jeg vurderte Pioneer, Panasonic og et annet LG tv før jeg fikk kjøpt denne på Netthandelen. Pioneer har jo vunnet Eisa test etc, men jeg syns ikke bilde på den var noe bedre enn LG panelet. Kikket på LG til 60.000kr i en butikk her i Tønsberg og Pioneer med eisapris var priset til ca 55.000kr. Mitt øye likte LG panelet bedre. Designmessig syns jeg også Panasonic og LG er penere :-)

Løp å kjøp

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mylife
    Jeg har hatt min i ca 3uker nå er det vel. Levert på døra innen rimelig tid etter kjøp. Jeg er veldig godt fornøyd så langt. Måtte kjøpe en xbox 360 for å få testet ut HD signaler. Noe som rett og slett er ut av en annen verden! Ellers er bilde veldig bra på Digital parabol. Det er selvfølgelig DÅRLIG i forhold til HD signaler, men til å være 50" må jeg si jeg er meget fornøyd. Den var litt større enn jeg hadde trodd. Jeg tenkte ikke noe særlig over at det er høytalere på siden av panelet... Den er svær m.a.o :-) Satt for øvrig på en fot m/sving som er rimelig stilig i designet syns jeg. Bruker den per idag, men veggfeste kommer snart.

Ser at de har sluttet med auksjonen av TV på netthandelen nå, men jeg vil tørre å påstå såpass at selv til prisen den selges til i butikk er bra. Jeg vurderte Pioneer, Panasonic og et annet LG tv før jeg fikk kjøpt denne på Netthandelen. Pioneer har jo vunnet Eisa test etc, men jeg syns ikke bilde på den var noe bedre enn LG panelet. Kikket på LG til 60.000kr i en butikk her i Tønsberg og Pioneer med eisapris var priset til ca 55.000kr. Mitt øye likte LG panelet bedre. Designmessig syns jeg også Panasonic og LG er penere :-)

Løp å kjøp
    Er litt spent på denne tv. Fikk tilslaget på 26.000,-. Håper jeg ikke har gjort noe dumt. Blir dyrt dette når jeg må kjøpe ny dvd med hd-innganger. Må vel også ha paraboldekoder som takler hd. Har du mer opplysninger om denne tv? Like fornøyd ennå? Noen plusser og minuser du vil dele med oss (meg)? Fulgte det med fot?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •