hdmi/dvi kabler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hdmi/dvi kabler

Har Qpvision lcd 37" skjerm, og en denon dvd 3910 på vei inn i varmen. Må da anskaffe meg en ny hdmi/dvi kabel. Trenger ikke mer en 3m. Skjermen har dvi inngang, dvd spilleren har både hdmi og dvi ut.

Noen som har noen gode tips med hensyn til hvilken kabel jeg bør satse på? Merke? prisklasse? osv...

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sofagris1
    Har Qpvision lcd 37" skjerm, og en denon dvd 3910 på vei inn i varmen. Må da anskaffe meg en ny hdmi/dvi kabel. Trenger ikke mer en 3m. Skjermen har dvi inngang, dvd spilleren har både hdmi og dvi ut.

Noen som har noen gode tips med hensyn til hvilken kabel jeg bør satse på? Merke? prisklasse? osv...
    De har det her. Men du kan også kikke på Supra (www.jenving.se), det får du kjøpt her; www.dynabel.no.

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du velger HDMI eller DVI har ikke så mye å si. (forskjellen er at HDMI overfører lyd i tillegg til bilde)
    På så korte strekk som 3m har ikke merke så mye si annet enn på FG faktoren.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •