Newbie-hjelp, billig projektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Newbie-hjelp, billig projektor

Heisann!

Vi er et borettslag som går svanger med planer om å investere noen usle kroner i et projektoranlegg. Vi er godt i gang med å pusse opp et tilfluktsrom som (naturlig nok) ligger godt under bakkenivå. På slike rom har vi selvsagt ikke vinduer så lysstyrken på denne projektoren trenger ikke være all verden.

Bruken er tenkt å bli fotballkamper (vanlig TV-titting), barnekino og kanskje også litt TV-spill, altså en allrounder. Hva kreves forresten for å se på TV, er det innebygd tuner i projektorene slik at jeg kun trenger å plugge inn kabelen fra kabel-tv-anlegget? eller trenger jeg en ekstern tuner i form av et TV-apparat eller noe annet?

Vi tenker også på å koble dette til et brukbart lydanlegg noen forslag her? Rommet er relativt stort, men det skal ikke fylles med tilskuere, vi tenker oss et publikum i størrelsesorden 20 stk som blir plassert i en halvsirkel rundt lerretet.

Veldig takknemlig for svar!

Newcomer monqo_B sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG RD-JT31

Heisann

Jeg vil anbefale å titte på den jeg nettopp har kjøpt selv: LG RD-JT31, koster 7k på Komplett så det er mye for pengene vil jeg påstå!

Du trenger en ekstern tuner ja, en gammel videospiller vil duge til vanlige tv-kanaler, bare det er en stereospiller som du kan få ut lyd og bilde separert. Du kan selvfølgelig også bruke videospilleren til kabeltv...

Håper det var til hjelp :wink:

Stian

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •