Epson EMP-TW 600

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Epson EMP-TW 600

Komplett i Sverige har nå satt ned prisen på denne til 13995,- SEK I utgangspunktet var det bare et julekalendertilbud, men i følge TW600 tråden på Prisjakts forum, var dette nå ny ordinær pris.

Så kan man da spekulere, vil prisen i Norge falle tilsvarende? Er det lov å håpe på 11995,- før jul? Da klikker jeg på kjøp fortere enn du rekker å si god jul....

Sendte forøvrig en mail til Komplett.no, men de hadde ingen indikasjoner på at prisen skulle noe ned. Kan høre med Epson også.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå koster jo faktisk TW600 12590 på det billigste stedet i Norge (Nettdata). Så dersom det står på 600,- før du sier god jul, så......

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det står ikke på 600 kr nei, skal bare bli ferdig med eksamen før jeg bestiller.Ser ikke for meg at det blir mye lesing med en ny projektor i hus...

Nå pleier jo også nettdata å være litt billigere enn Komplett også, så jeg øynet muligheten til å spare en tusenlapp. Men nå er prisen satt opp igjen i Sverige, de ble visst ikke helt enige med seg selv. En ting er prisfall, det kan man ( og må..)jo leve med, jojopriser er dog litt irriterende.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •