Panasonic TH-42PV500E

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic TH-42PV500E

Noen som har forslag om hvor jeg kan få tak i en Panasonic TH-42PV500E plasma.
    virker som de fleste ikke har på lager å ikke vet helt når de får den på lager igjen.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lykke til... den skjermen tror jeg er long gone...

har venta i 2 mnd på en slik en nå... begynner å mistenke panasonic for å flytte produksjonen over på de nye modellene som kommer til våren (rein spekulasjon).

Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du mulighet til å hente tv'en selv på nærmeste postkontor i sverige kan du be dette firmaet, Focusline http://www.focusline.info/product_in...roducts_id=148 i Tyskland sende tv'en poste restante til ditt nærmeste postkontor i sverige. Moms fritt innenfor EU. Så da gjennstår det bare å få noen til å kjøre følgebil et par minutter før gjennom tollen. Lykke til! Og det beste: Prisen: 19.500,- NOK :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rippey
    Noen som har forslag om hvor jeg kan få tak i en Panasonic TH-42PV500E plasma.
    virker som de fleste ikke har på lager å ikke vet helt når de får den på lager igjen.
    Den lokale Elkjøp + Euronics her i Moss hadde på lager forrige men de solgte den til kr 31990 så jeg valgte pioneer 436 som exspert kunne levere med en gang.

Trond M

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får nok store problemer med å få tak i en ny. Flere butikker har tatt den bort fra sine nettsider. Panasonic har begynt å konsentrere seg om den nye som skal vises på messe i mars. Hørte rykte at de butikker som ikke hadde bestilt tv'er før 1 november får ikke bestille før ny tv kommer neste sommer

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Colargol
    Har du mulighet til å hente tv'en selv på nærmeste postkontor i sverige kan du be dette firmaet, Focusline http://www.focusline.info/product_in...roducts_id=148 i Tyskland sende tv'en poste restante til ditt nærmeste postkontor i sverige. Moms fritt innenfor EU. Så da gjennstår det bare å få noen til å kjøre følgebil et par minutter før gjennom tollen. Lykke til! Og det beste: Prisen: 19.500,- NOK :-)
    Takk for hjelpen.
    Har du handlet slik du foreslår?
    er litt usikker på hvordan jeg bør gå frem med tanke på f.eks. jeg får det sendt til nærmeste postkontor i sverige..? osv.
    Bor ikke langt fra grensa og regner med at nærmeste postkontor er å finne på ski stedet Idre.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    www.elprice.no har flere på lager.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    www.elprice.no har flere på lager.
    Finner bare TH42PA50 på legeret til elprise jeg ikke TH42PA500E

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ring dem. Jeg var innom i går. 50-modellene var borte, men de hadde 500-modellen inne.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rippey
    Takk for hjelpen.
    Har du handlet slik du foreslår?
    er litt usikker på hvordan jeg bør gå frem med tanke på f.eks. jeg får det sendt til nærmeste postkontor i sverige..? osv.
    Bor ikke langt fra grensa og regner med at nærmeste postkontor er å finne på ski stedet Idre.
    Hei.

Du bør kontakte postkontoret for å få bekreftet at de mottar pakker av slik størrelse som er sendt poste restante. Er egentlig ikke så veldig mye mystisk rundet det. Har flere kjente som handler alt mulig fra bildeler til golfutstyr rundt om i europa, og får sendt det til sverige. Så tar de en "fleskhandel" samtidig som de henter ut pakka på postkontoret. Det eneste du må sørge for å ha er pakkesporing eller avtale om at transportfirma, de du kjøper fra eller evt. postkontoret gir beskjed nå pakken er ankommet.

Må også være obs på at stort sett alle firma jeg har hatt kontakt med i utlandet krever forskuddsbetaling på varer de sender utenlands.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cshop får inn denne på lager 16.12 til 26 857,- inkl. mva.

http://www.cshop.no/PartDetail.aspx?...6;c:36209;r:pg

Eller så kan du jo prøve deg nedover denne lista:

http://prisguide.hardware.no/vis_pro...oduct_id=34639

Ellers kan du jo kjøpe deg en TH-42PA50E. Denne får du til 16K på Siba nå inkl. bordstativ. Er ikke så veldig mye dårligere enn pv500. Men det spørs selvsagt hva du skal bruke den til. Er det kun TV og DVD og du sitter mer enn 3 meter fra skjermen, er det ikke så merkbart at pv500 har bedre oppløsning.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up Panasonic er nok litt ute å kjøre

skjønner dere....De gir INGEN svar på hva som skjer med 42PV500E....Har ventet på denne siden oktober fra Stretto... På Hardware.no forskyves datoene for tilgjengelighet HELE tiden..2-3 dager frem hver 2-3 dag samtlige "butikker" der gjør det....skjønner ???. Det er så useriøst at det går ikke an.. Jeg håper det er et skip lastet med denne modellen på god vei fra Japan til Europa slik at jeg får min , men siden Panasonic ikke klarer å gi sine kunder beskjed om det er tilfelle med, så er håpet lite... Tv'en vinner tester, men hva hjelper vel det når ingen får tak i den ??? :twisted: :twisted:

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke panasonic slutte å levere de skjermene til EU land nå da? pga stor pågang. Samme gjelder vel i USA vistnok. Er sinnsykt mange som skal ha slike skjermer (og det er jo ikke så rart med tanke på kvaliteten).

Er snakk om at det ikke vil komme inn nye skjermer ifra den fronten før en ny modell er til salgs... Men får tro de som har bestilt får sin da .

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry Ryktene sier vel de har

Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Har ikke panasonic slutte å levere de skjermene til EU land nå da? pga stor pågang. Samme gjelder vel i USA vistnok. Er sinnsykt mange som skal ha slike skjermer (og det er jo ikke så rart med tanke på kvaliteten).

Er snakk om at det ikke vil komme inn nye skjermer ifra den fronten før en ny modell er til salgs... Men får tro de som har bestilt får sin da .
    Sluttet å produsere ja....men det er da spørsmål om når...det er vel minst 5-6 uker med båt fra Japan til Holland hvor jeg antar hovedlagret for Europa ligger... Hvis panasonic bestemte seg i oktober for å kutte produksjon til fordel for ny modell så får vi bare håpe de er rett rundt hjørne da....og at de får samme prispunkt....er nok ikke store oppgraderingen... uansett så er informasjon fra panasonic utrolig dårlig...siden alle nettbutikkene kriger om å ha kortest leveringstid....alt fra 1-3 dager til 31.12.05 har jeg sett nå...latterlig :lol: :lol: :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også en bestilling inne hos Stretto.no og har tålmodig ventet siden oktober. Begynner nå å lure på om vi kan forvente å få denne TV'n levert i det hele tatt.

Leveranseproblemene diskuteres flittig i diverse forum:
    Breaking News: Panasonic 42PV500 discontinued!!

Here in The Netherlands the plasma 42PV500 from Panasonic is nowhere in stock; shops cannot say when they will have new ones. In Germany things are the same, as far as I can see.
    Now I have mailed Panasonic Netherlands to ask when they expect new 42PV500s being shipped to the shops.

Their reaction:
    The 42PV500 is completely SOLD OUT and will not be available in the future. Just wait for the new models to be available around March/April 2006.
    Link: Avforums.com

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Nå brast tålmodigheten

og jeg løftet telefon røret.....ringte Panasonic..... :shock:
    Den er ikke utgått...(ville vært merkelig...etter så kort tid på markedet)
    De sliter med kapasiteten og venter inn fler snart (Han kunne ikke opplyse dato) :shock:
    De har ordre tilbake fra August som de vil sende ut først..... :shock:
    De kommer ikke med båt fra Japan sa han..hehe
    Det betyr vel at de dukker opp når de dukker opp :lol: :lol:

Skal ha meg en DVD opptaker snart.......panasonic....neppe !! :twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe da sier de forskjellig alt etter hvem som ringer...
    En jeg kjenner som har firma ringte i dag for meg for evt. bestille en til meg.
    De sa da uten å nøle at de er TOMME i ca 3-4 måneder!
    Det vil si at alle som venter på Panasonicen kan glemme den.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av A21
    Hehe da sier de forskjellig alt etter hvem som ringer...
    En jeg kjenner som har firma ringte i dag for meg for evt. bestille en til meg.
    De sa da uten å nøle at de er TOMME i ca 3-4 måneder!
    Det vil si at alle som venter på Panasonicen kan glemme den.
    Det betyr at det er så lang ventetid for NYE bestillinger, ja! Hvordan det er med backorders har jo ingenting med det å gjøre.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, han fikk ihvertfall beskjed om at de ikke fikk inn før da. Det gjelder vel totalt. Ellers hadde de vel opplyst om det skulle man tro.
    Det virker som det blir verre og verre å finne seg en bra HDskjerm nå, da importørene rett og slett ikke får tak i.
    Det er vel på en måte litt merkelig at importøren sender apparatet til test i blader da de ikke har apparatet.
    Da kan man jo ikke akkurat ta slike tester seriøst da apparatene bare er tilgjengelige i blader.....

Active Sonus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står en 42PV500 på demo på Elkjøp TillerTorget i Trondheim. Pris 32000 eller noe sånt.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •