Nye DVD-utgivelser, levering og priser

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye DVD-utgivelser, levering og priser

Jeg ser av forumet her at DVD Strax leverer sone 1-nyheter opptil flere uker før utgivelsesdato.

DVD Soon er imidlertid 60 spenn billigere pr. film (eller 95 hvis man vil betale med VISA og ikke har Stjelenor-abonnement på mobilen), men de virker som de holder seg mer til utgivelsesdatoen. (Av 3 filmer jeg har forhåndsbestilt der har jeg fått én etpar uker før, én 1 dag før og én er ikke sendt ennå og har utgivelse den 28. Den jeg fikk etpar uker før ble levert en måned før av DVD Strax.)

Er det noen som har erfaringer med andre nettbutikker ang. levering av forhåndsbestillinger mht. utgivelsesdato og pris? Fortrinnsvis sone 1, siden nyhetene stort sett kommer først der.

Intermediate hamtor sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    621
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte Indy-boxen ( sone 1 ) fra cd-wow.com, de sendte den slik at jeg hadde den på mandag 20.10. De oppgir ikke noen pris på utsiden av pakken, slik at den gikk utenom moms og slike ting. 3 dager tok det før den var i postkassen. De selger også sone 3 til meget fordelaktige priser. Anbefales på det sterkeste.

Har alltid vegret meg for å kjøpe samleboxer, pga. merarbeid med fortolling og betaling av moms, men nå er problemet tydligvis løst.

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DVD Soon merker med $12 CAD pr tittel, også samleboxer, så der blir det heller ingen tollgebyr/moms. Og de pleier å være endel billigere enn CDWOW på nyheter, f.eks. 70 kroner billigere på Indiana Jonas sone 1.

Har selv bestilt noen filmer fra CDWOW, men har ikke lagt merke til hva de hadde satt som verdi. Men det virker som om CDWOW sender fra flere forskjellige steder, for etpar av de jeg bestilte var sendt fra Sverige.

Men de kan jo likevel ha en felles policy for verdiangivelse

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •