Demo av Sony KDF-E50A11E (LCD Bakprojeksjon)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Demo av Sony KDF-E50A11E (LCD Bakprojeksjon)

Vet noen om forretninger i Oslo-området som har Sony KDF-E50A11E fremme til demonstrasjon ?

Newcomer ok sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

demo

Expert på Holmen (samme bygg som Skeidar er det vel) hadde en i forrige uke, men det stod solgt på den så den er muligens borte nå. SonyCenter på Karl Johan sa på mail i forrige uke at de skulle få inn en den uka, men den hadde ikke dukket opp nå på mandag ihvertfall. Serviceavdelingen.no på Kaldbakken skal visstnok også få en for demo i butikken sin, men de visste heller ikke når de evt kom til å få. Det er vel de jeg vet om, skrik om du finner ut noe mer.

OK

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BB
    Vet noen om forretninger i Oslo-området som har Sony KDF-E50A11E fremme til demonstrasjon ?
    Det er visst noen leveringsproblemer med disse modellene. Expert kjørte kampanje på dem for flere uker siden, men jeg tviler på at de hadde mange eksemplarer å selge.

De vil nok dukke opp og finnes sikkert i demo enkelte steder. Jeg har selv sett en. Bra bilde. Største ulempen var begrenset innsynsvinkel. Til prisen tror jeg likevel dette er en meget bra TV.

Søk forøvrig på forumet. Det har vært flere tråder om denne tidligere.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Serviceavdelingen.no svarte meg i mail i dag at de hadde 42" inne for demo.

Newcomer ok sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

serviceavdelingen

Det så da vitterligen ut som en 50", men uansett har de et eksemplar stående i butikken sin nå ja. Var innom der for et par timer siden og så værmeldingen :-). Bra bilde, men igjen så er det inne i et godt opplyst rom uten noen vinduer. Reflekser fra dagslys gjennom vinduer skal visstnok være et "problem" på denne TVen.

Utover det så tror jeg vifta på den bråker litt for mye for meg. Om du skal innom der, dytt øret ned på høyre siden av TVen og så går du bakover til du ikke hører akkurat den lyden lenger. Det var rimelig langt bakover for min del, selv med bakgrunnsmusikk i rommet. For all del, det er en av de mer behagelige viftelydene jeg har hørt, veldig lavfrekvent. Høres omtrent ut som om du kopper hendene foran munnen og blåser inn i de som for å få litt varme i fingrene igjen. Så antageligvis er det luften som strømmer over komponenter/gjennom passasjer på vei ut man hører, og ikke selve vifta.

Ellers er det jo litt nedtur at de har trimmet ned tilkoblingene så til de grader i forhold til USA-utgaven. Med en innebygget digital DVB-tuner, hvorfor har man fjernet den digitale lydutgangen montro? Ikke det at jeg hadde hatt noe bruk for tuneren uansett, har kabel fra UPC :-(

Ah well, den perfekte storskjerms-TVen til under 20 lakser lar vente på seg. :-)

OK

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ok
    Ellers er det jo litt nedtur at de har trimmet ned tilkoblingene så til de grader i forhold til USA-utgaven. Med en innebygget digital DVB-tuner, hvorfor har man fjernet den digitale lydutgangen montro? Ikke det at jeg hadde hatt noe bruk for tuneren uansett, har kabel fra UPC :-(
    Hva er vitsen med en digital lydutgang på en TV med analog tuner? Da ville du i så fall kun fått et nedkodet stereo-signal. Det vil da ikke være forskjellig fra å ta lyden ut på "vanlig" måte med 2 phono plugger.

Newcomer ok sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tuner

Som sagt, TV'en har to (2, due, dos, två, zwei, mellom en og tre) tunere. En digital og en analog. Referansen min var til den digitale tuneren. DVB == Diiiiiiiiigital Video Broadcast. :-)

OK

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •