Xbox 360 fjernkontroll fra Logitech

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox 360 fjernkontroll fra Logitech

Er det noen som vet noe mer om denne fjernkontrollen? Jeg har ikke funnet noe lanseringsdato på den her i Europa. Ser at den ligger inne på den amerikanske nettbutikken til Logitech, men ikke på de europeiske. Ser ut som om nettbutikken i USA ikke vil sende til folk som bor i Europa.

Men men... noen som vet noe mer? Den må jo komme i Europa også, men jeg har lyst på den til jul...

Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På de amerikanske sidene er det en "notify me" knapp med teksten

"Thank you for your interest in Logitech's products. We can keep you updated and notify you by email when this product becomes available for purchase. Just enter the information requested below and click Notify Me!"

Mao produktet ligger ikke ute for salg ennå (?), og dermed blir det litt vanskelig å kjøpe den... du får nok smøre deg med tålmodighet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er klar over at den i USA enda ikke er i salg, men der står det ihvertfall at den kommer snart, sannsynligvis før jul. Men på de europeiske sidene står det ingenting om at den kommer. Jeg mailet supporten til Logitech Europa, og de kunne ikke si når den kommer til Europa og ikke engang om den kommer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •