LG 32LX1R vs. 32LX2R?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG 32LX1R vs. 32LX2R?

Jeg har kjøpt en 32LX2R på Elkjøp til 20.000 NOK. Ser at de har 32LX1R på Fyndbørsen (maila för pris). Jeg kan ikke se noen forskjell på disse TV'ene bortsett fra foten. Er det noen som vet om det er noen andre forskjeller?

Jeg antar at jeg kan få en 32LX1R fra Fyndbørsen rimeligere enn det 32LX2R koster på Elkjøp. Jeg har jo 30-dager angrerett!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fyndbørsen selger LG 32LX1R for 14890 SEK. Omregnet til norske kroner og med frakt kommer den vel på rundt 14.000 NOK levert til Norge. Det vil si at den er ca 6.000 NOK rimeligere enn LG 32LX2R på Elkjøp.

Jeg kommer nok til å benytte angreretten til Elkjøp og bestille meg denne fra Fyndbørsen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

LG 32LX2R versus LG 32LX1R

God kveld,
    det er en meget interessant problemstilling du tar opp, og jeg er i samme situasjon.

Jeg lurer først og fremst på hvilket valg du gjorde og hva prisen totalt sett ble til slutt?

Er det videre bare å trekke fra svensk moms og legge på norsk, som forøvrig er 25% for begge to, samt legge på 25 moms på fraktbeløpet?

Jeg har tittet litt på de tekniske spesifikasjonene for begge modellene, og ser ingen forskjeller bortsett fra teks tv minne er hhv 2000 sider (LX2R) og 1000 sider (LX1R) og dette med selve bordstativet da. Har du evt erfart noe annet gitt at du da kjøpte LX1R?

Pr i dag er det Megastyle som er billigst, omregnet i norsk valuta med en pris på kr 12.000 inkl mva. + frakt og omkostninger. Jeg regner med at den koster meg maks kr 13.000 levert på døren. Det er hele kr 7.000 billigere enn Elkjøp. Her er det tydeligvis meget store forskjeller i pris (< 35%) og mange penger å spare!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg endte opp med en 37" LCD TV fra Dell til ca 17.000. Angrer ikke på det! Skulle jeg hatt en 32", så hadde jeg valgt Dell sin 32" på tilbud til ca 12.000,-

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Javel, vel jeg finner ikke annet LCD-TV på nettet fra Dell enn deres 37' toms. Har du en link til 32' fra Dell så hadde det vært kjekt. Hvilke forhold var det som avgjorde at du valgte Dell istenfor?

Forøvrig har jeg idag fått svar fra Fyndbörsen. Ferdig levert og fortollet inkl frakten blir totalprisen for meg på NOK 13.500,- Det er hele kr 4.500 lavere enn det jeg har betalt på Elkjøp, og da fikk jeg attpåtil kr 2.000 i avslag når jeg kjøpte den der! Må nok levere den tilbake ja

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor Dell 37"?

- Bra design
    - Bra pris
    - Alle mulige innganger
    - Meget bra PC kompatibilitet
    - Bra bilde
    - Lett tilgjengelig (bestille på Web)

LG 37" LCD ser rett og slett ikke til å være spesielt tilgjengelig i Norge. LG er overpriset på Elkjøp.

Vet ikke hva som har skjedd med 32" LCD fra Dell på nettet. Forsøk å ta en telefon?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •