Finner ikke forhandler!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Finner ikke forhandler!

Som tittelen tilsier har jeg problemer med å finne en forhandler.

Skal investere i en 32' LCD TV og etter mange timer på nett fant jeg ut at
    LG RZ-32LX2 var et bra alternativ når man skal bruke 15-20.000 kroner.

Jeg bor i grimstad, og lurer på om noen kan hjelpe meg å finne en forhandler. allerhelst ville jeg jo hatt en demo men om ikke annet ihvertfall en leverandør, helst i Norge.
    Hjemmesiden til LG var rett og slett håpløs.

All hjelp mottas med takk!

PS hvis noen har noen bedre forslag til TV jeg burde kjøpe er det bare å komme med dem.

Intermediate fhl sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,869
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LX2 selges vel kun av Elkjøp/Lefdal.

Frode

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eldheim
    Som tittelen tilsier har jeg problemer med å finne en forhandler.

Skal investere i en 32' LCD TV og etter mange timer på nett fant jeg ut at
    LG RZ-32LX2 var et bra alternativ når man skal bruke 15-20.000 kroner.

Jeg bor i grimstad, og lurer på om noen kan hjelpe meg å finne en forhandler. allerhelst ville jeg jo hatt en demo men om ikke annet ihvertfall en leverandør, helst i Norge.
    Hjemmesiden til LG var rett og slett håpløs.

All hjelp mottas med takk!

PS hvis noen har noen bedre forslag til TV jeg burde kjøpe er det bare å komme med dem.
    Den LG'en som du vurderer har jeg sett tilsvarende av i 32LP1 utførelsen, tror LP1 skal være litt dyrere med bedre elektronikk. De bruker uansett samme LCD panel, og det panelet er ikke spesielt god å se på fra siden. Normalt ser man jo på en TV rett på, men akkurat denne modellen er slik at det bare er personen i midten av en 3 seter som vil oppleve bildet som bra på selv 2 meters avstand. Og det er ikke bra nok i mine øyne. Spesielt ikke dersom det finnes bedre og rimeligere alternativer. Jeg har lagt opp 3 alternativer fra Samsung HER. Der til og med den rimeligste modellen LE32R51 er bedre enn LG's alternativ. LE32M51 har samme panel som lillebroren, men etter min mening et flottere design i tillegg til lyssensor bl.a. som avpasser brightness til lysmengde i rommet. LE32M61 har i tillegg bedre kontrast.

Newcomer morg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LG sier at lx2 skal bli tilgjenglig for Elkjøp i begynnelsen av desember en gang.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av morg
    LG sier at lx2 skal bli tilgjenglig for Elkjøp i begynnelsen av desember en gang.
    Elkjøp kr.sand har ihvertfall fått denne inn igjen

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Joey1313
    .... Og det er ikke bra nok i mine øyne. ....... men etter min mening et flottere design i tillegg til lyssensor bl.a. som avpasser brightness til lysmengde i rommet.......
    1) i mine øyne meget bra skjerm, blå stikk hvis du må utnytte innsynsvinkel maksimalt, et ikke problem i et normalt oppsett. (se gjerne bilde av mitt under Bidda2)

2) LX2 har også lyssensor.

3) Alternativer: Toshiba, se link: http://avforum.no/avnytt/showproduct.../cat/11/page/7

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bidda
    1) 3) Alternativer: Toshiba, se link: http://avforum.no/avnytt/showproduct.../cat/11/page/7
    Har du sett Toshiba'en Bidda? Den fikk "Værst i test" i meida bilaget til ViMenn for et par uker siden. En test LE32R51 vant forøvrig. Når det gjelder blåskjæret på LG'en så mener jeg at til den prisen bør det være lov å forvente seg bedre, spesielt når billigere konkurenter ikke sliter med det samme problemet. Hvor stort problem folk oppfatter det som er jo derimot varierende. LG'en har kanskje det skarpeste bildet, med best farger og minst støy jeg har sett. Men jeg holder fast på at innsynsvinkelen er usedvanlig lav før blåskjæret kommer. Sortnivået på Samsungene er også nesten lysår bedre, og fremstår som de beste kjøpene man kan gjøre akkurat nå. Men som vanlig: LCD TV'er er absolutt noe man bør se før man bestemmer seg.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett den på LOBH og på Lefdal (Sandvika). Hos Lefdal kan både LX2 og 58L samenliknes direkte, hvem av Samsung sine som er det vet jeg ikke, men veggen var full av flat-skjermer. Å se selv er det tryggeste.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •