Tips vedr. Fyndbörsen - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 32 av 32
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg vil tro forhandlere i Norge har en god del høyere innpris på denne TVen enn f.eks svenske. Tviler derfor sterkt at det er mulig å komme ned på en pris som kan sammenliknes med f.eks Fyndbørsen.

Ghos2k: Jeg kan sende forespørsel straks jeg får en "go" fra deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan være aktuelt for meg å henge meg på også...

Har bare ikke helt bestemt meg for 43" eller 50". Dessuten leste jeg idag at VGA inngang står fronten og at denne må/bør brukes ved tilkobling av HTPC. Det klinget ikke så bra i mine ører da jeg vil ha tuneren stående i et lekkert rack. Noen som vet noe mer om dette?

Har også blitt litt usikker mtp LCD vs. Plasma mtp oppløsning og bruk av HTPC, men jeg tror ikke dette får avgjørende betydning. Er det noen som har prøvd ut PC mot begge deler?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innbrenning og oppløsning kan være et problem når man kobler PC til plasma. Med dagens plasmaer vil jeg ikke si at innbrenning er et stort problem, og ihvertfall ikke på Pioneers. Men LCD er klart best egnet for PC-bruk.

HTPC-bruk er jo litt midt imellom film- og PC-bruk, derfor blir det litt mer smak og behag. Jeg personlig ville nok valgt plasma, og særlig en Pioneer...

En stor minus med Pioneer er at VGA-inngangen er på framsiden av tuneren. Bruk Xbox 360 som HTPC. Da slipper du hele dette problemet.

Newcomer mokujin sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg er med!!!

Hei!!

Jeg bestilte en 50" fra XD.no tidlig, men fikk jo selvfølgelig en melding om ny dato 15.11 (Ubekreftet). Har dermed hatt innbetalingen på vent!! Leser dette dere diskuterer og er mer enn villig til å henge med hvis dere (roffen, perarne, raytak og Ghos2k) klarer å ordne en bedre pris!! Altså er jeg med å bestiller 5 stk!! Send mail om oppdatering...jeg er med ;-)

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dere må rapportere om dette her når dere får svar. Er jo veldig bra om dere får kjøpt alle 4 billigere enn vanlig. skulle jeg ha kjøpt meg en ny tv i dag hadde jeg helt sikkert blitt med, men det kommer vel kanskje flere tog.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar perarne!

Hvilke problem løser den nye Xboxen forresten? Kobles den til vha HDMI? Mener du denne vil kunne være en fullverdig HTPC? Jeg må nok sjekke mer spekkene på denne, men vil ikke tro at jeg kan kjøre Media Center og f.eks. bruke ffdshow ved avspilling av DVD. Eller hva med PC spill?

Hvorfor bør man egentlig bruke VGA inngangen og ikke en HDMI inngang for en vanlig PC?

Planen er å bruke en HTPC til visning av bilder, musikk, video/filmer, web-tv og kanskje DVD. Kan også tenke meg at den egner seg godt for litt spilling (selv om dette ikke vil skje ofte). Visst WMC egner seg brukbart for surfing hadde dette også vært flott måte å anvende den på. Ellers vil flatskjermen bli brukt til vanlig TV (digitalt) og filmer (DVD) naturligvis.

Litt off-topic, men jeg ser frem til å høre om det er mulig å få enda bedre priser fra Fyndbørsen...

Newcomer raytak sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Roffe gi gass........ klarer ikke vente lenger, må ha det bare må ha det........ ;-)

rt

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vidarso: Du finner mer om å koble PC til Pioneer skjermene på denne tråden: http://avforum.no/forum/tv-apparater/26675-pdp-436xde-til-pc-bruk.html

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    raytak: Jeg også er veldig gira på å bestille denne skjermen. Er det noen av oss som kontakter Fyndbörsen? Du, Ghos2K? Kanskje litt dumt hvis alle som gjør det...

Newcomer raytak sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror vi lar Roffen ta seg av det.... om han da vil så::

rt

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Folkens: Det var meningen at jeg skulle kontakte Fyndbørsen med denne forespørselen. Men jeg fikk epost fra dem i dag om at 506 FDE'en jeg hadde bestilt var sendt med DHL i dag, så da blir ikke dette aktuelt for meg likevel.

Dere får utnevne en ny person for organisering av forespørsel.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ghos2K mailet med Fyndbörsen og sa at vi var 4 - 5 stk som ville bestille 506XDE skjerm av dem. Men svaret var at prisen var allerede presset så langt ned at de ikke kunne gå lavere, derfor ser jeg lite poeng i masse-bestillingen vår.

Hvis det ikke er noen som har noen sterke innvendinger så tror jeg at jeg bare bestiller min fra Fyndbörsen alene.

Vil bare si takk til dere som egentlig var med på å masse-bestille skjermen.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •