Widescreen eller projektor?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Widescreen eller projektor?

Jeg har planer om å kjøpe en ny tv eller en projektor, siden tv'n jeg allerede har begynner å pensjonere seg.
    Jeg har et budget på rundt 8000,- og lurte på om jeg får noe bra for det.
    Av widescreen har jeg sett på denne og av projektor har jeg ikke sett på noen enda... Noen som har noen tips på hva jeg burde kjøpe?

Takker for svar :wink:

Newcomer Yidaki sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det kommer vel egentlig etter min mening mye an på hva du skal bruke dette til? Hvis du ser mye tv, er det jo greit å ha en tv stående, men ser du mye film er en projektor absolutt å anbefale, ettersom opplevelsen av film blir noe helt annet enn tv. Det er mye gode projektorer ute nå til en ganske rimelig penge. Ulempen der igjen er at da bør du kanskje ha en god dvdspiller og kabler+lerret så da blir det fort litt penger. Dessuten kommer det vel litt an på hvor stort rommet du skal ha dette i er..
    Jeg ser mye på film, og da er projektor tingen, fantastisk med stort bilde, en 32"er liksom ingenting i forhold til dette lenger Det blir en prioriteringsak, pluss type økonomi for øyeblikket.
    Men liker du film ville jeg spart til hjemmekino med stort lerret, hvis rommet tilsier det Kun tvtitting holder en grei tv, og til 8000 finner finner du mer enn bra nok tv. Syns det er mye å bruke på en vanlig crt nå, da ville jeg heller spart noen 1000lapper og eks kjøpt denne: http://www.elprice.no/modules/module...rMenuArr=&mid=
    eller denne:
    http://www.elprice.no/modules/module...rMenuArr=&mid=

har sett begge og synes bilde er mer en bra nok. Lykke til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •