hvilke 32" lcd skal jeg velge?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hvilke 32" lcd skal jeg velge?

hei, har tenkt å kjøpe meg 32"lcdtv til ca 10000kr.

hadde i grunn tenkt å kjøpe den hyudai 32" som de har på komplett til 8995,
    men leste her på forumet at den ikke var hd-ready.

så kom jeg over 32" viewpia-en som de selger på elprice, og som virker som en super tv til den prisen, men har også lest en del negativt om den her på forumet.

så mens jeg surfet rundt kom jeg over denne skjermen, er det noen som har testet den, har erfaringer eller info?
    http://www.mpx.no/aspx/login.aspx?Re...216&plid=52216

jeg har en htpc jeg har tenkt å koble til, lurer på å kjøpe en billig 42" plasma i stede for en 32" lcd, men er dette farlig? da tenker jeg på fastbrenning av bildet osv. eller går det greit så lenge jeg slår av skjermen når jeg ikke bruker den?

føler jeg får mye mer for pengene hvis jeg kjøper en 42", men er lite lysten på å ødelegge den ved å brenne fast bildet..

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107310

Eneste jeg har funnet om fujitsuen

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Velg LCD til pc

Jeg vil fraråde deg å kjøpe en 42" plasma mad vga oppløsning (820x480 eller hva det er...) Da blir det et usannsynlig kornete pc bilde. Nesten umulig å lese tekster på mapper osv. Har selv en samsung 32" LCD til 18k. Fikk prutet den til 16. Kjempe bilder på den, både på tv og dvd. Spes. pc er helt knall!
    Hvis du sitter 3-4 meter unna (eller mindre) så blir en 42" plasma for stor uansett! Mitt råd er: Kjøp en LCD. De billigste er bra til pc bruk, men blir fort uskarpe og kornete når film og tv skal vises. Hvis du har mulighet kunne du jo tatt en tur på messa på plaza i helga. Helt sikkert mulig å få en bra skjerm der til messe-pris

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    blir feks. viewpiaen dårlig å se på hvis jeg kjører dvdfilmer fra htpcen gjennom dvi`? skulle jo tro at det bildet ble sylskarpt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vet ikke jeg noe om. Bruker pc`n på samsungen min, men DVDer blir avspillt gjennom den stasjoære DVD-spilleren og overførn via en komponentkabel.
    PC`n bruker jeg kun til nett, spill, mp3, og DivX som jo er no møkk uansett.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •