Hvor får jeg tak i justerbart stativlerret?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor får jeg tak i justerbart stativlerret?

Ser etter noe som kan erstatte mitt nåværende 20 år gamle stativlerret som maks kan vise 60" i 16:9. Tenker at jeg skal klare meg med vanlig matt hvit, som er billigst. Trenger et som har feste på toppen slik at det kan vinkles forover (fordi jeg har prosjektoren nede på bordet og vil unngå digital keystone).

Jeg ønsker stativlerret fordi jeg ikke har noen passende vegg ennå. Så noen som vet hvor jeg kan få tak i et helt standard stativlerret som som klarer 80" eller større i 16:9 og ikke har helt avsindig pris? Tittet litt på tronika.no (PictureKing), og synes det var avsindig dyrt... men mulig jeg bare ikke har peil på dette markedet...

Intermediate Zamot sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må vel få tak i det i foto-butikker. (Til bruk for lysbildefremvisning).

Men har du vurdert et vanlig lerret?
    De fleste (som man drar ned) kan festes i både tak og vegg.
    Kunne du ikke festet det i taket? De fleste lerreter er også lange, slik at de blir hengende lavt nok under film..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset. Du vet vel ikke om noen fotobutikker i Oslo med litt utvalg?

Jeg har tenkt på diverse typer lerret, men har funnet ut at jeg liker å ha bildet omtrent i rett linje foran meg når jeg sitter, og samtidig ser jeg endel 4:3, så jeg vil gjerne ha muligheten til å flytte lerretet lenger bak så tv-serier etc i dette formatet fyller lerretet i bredden (har AE300, som er 16:9). Slipper også å tenke på maskering med stativlerret.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •