Samsung LE-40M61B - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 91 av 91
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ifølge en produktrepresentant for Samsung i denne tråden har både R51 og M61 8ms.

Han sier også at R-serien er Samsungs mid-end serie. M er high-end serien. Men han legger også til at det er små forskjeller det dreier seg om.

Edit: typo

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ofte feil i specs på en del av nettbutikkene.. ikke uvanlig fenomen. Her gjelder det å ha tunga rett i munnen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av geggi
    Uansett, jeg var innom Euronics også og der koster en Sony 40" (husker ikke modellnavn) ca. 22000.- og selgeren sa at skjermen/innmaten var nøyaktig den samme som Samsung R51 bare med Sony design. Jeg likte mye bedre Sony'en enn den "V-formede" R51. Er det bare å løpe og kjøpe Sony'en da siden den er i praksis den samme som EISA-vinneren Samsung? ;-) Stemmer dette som selgeren sier?
    Jeg har hørt om at Sony skal bruke det samme LCD-panel som Samsung på noen modeller, men jeg ville aldri tro på at også "innmaten" var den samme før jeg fikk dette skriftlig.

Uansett så har de ganske sikkert forskjellig programvare/menyer slik at det ikke er noe realistisk å sammenlikne Sony'en med EISA-vinneren.

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ovind
    Jeg har hørt om at Sony skal bruke det samme LCD-panel som Samsung på noen modeller, men jeg ville aldri tro på at også "innmaten" var den samme før jeg fikk dette skriftlig.

Uansett så har de ganske sikkert forskjellig programvare/menyer slik at det ikke er noe realistisk å sammenlikne Sony'en med EISA-vinneren.
    Enig, da kunne de ha delt eisa plassen da om de er klin like, noe jeg ikke tror de er, likt panel kanskje ja, men produsentene har vel forskjellige syn på hvordan et tv bilde skal se ut ,derav forskjellig elektronikk.
    Anyway en smekklekker samsung 40m61 står i stua mi og der blir den.. ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte denne TVn (M61) hos databutikken.com før jul og har enda ikke mottatt den. Fikk e-post i går om at forsendingen er ytterligere forsinket. Begynner å bli smålei av å vente.

Jeg har derfor begynt å titte meg rundt etter andre steder å kjøpe den. Men det virker som den er utsolgt over alt. Euronics Lambertseter snakket om levering i uke 6. Har sendt e-post til klubben om lagerstatus, men ikke mottatt svar.

Er det noen som vet om steder i Oslo-området der de har den inne?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av IceCone
    Bestilte denne TVn (M61) hos databutikken.com før jul og har enda ikke mottatt den. Fikk e-post i går om at forsendingen er ytterligere forsinket. Begynner å bli smålei av å vente.

Jeg har derfor begynt å titte meg rundt etter andre steder å kjøpe den. Men det virker som den er utsolgt over alt. Euronics Lambertseter snakket om levering i uke 6. Har sendt e-post til klubben om lagerstatus, men ikke mottatt svar.

Er det noen som vet om steder i Oslo-området der de har den inne?
    Det lurer jeg også fryktelig på..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk svar fra klubben om at de er utsolgt, men forventer å få den inn i slutten av januar.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da er det jo bare å holde ut litt til.
    http://www.okelektriske.no/ der jeg kjøpte før jul stod det:

10/01-06(kl.1330)

Vedr. store PLASMA og LCD TV:

Siste info fra Samsung:
    Levering er pr.dags dato beregnet til uke 3 (ca.19 januar

Vi takker for stor tålmodighet fra noen av våre kunder og håper på en oppklaring vedr. leveringstid på disse apparatene i løpet av få dager.

du kan jo ta en tlf dit å høre hvor mange som kommer inn.Prisen er vel ennå 25.995

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okelektriske? Er det i Drammen? Vet du åpningstider og om det er åpent på lørdager?

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oppe til 17 hver dag og stengt på lørdager, men han er en fleksibel kar så ta å ring å hør med han...

S

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OKelektriske hørtes ut som et bra sted å kjøpe TVen. I dag fikk jeg imildertid e-post fra Databutikken om at TV var sendt. Jeg får gi dem et par dager til. Også her var prisen 26 lapper.

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •