Har ca 20 000 å bruke til tv, HJELP MEG

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har ca 20 000 å bruke til tv, HJELP MEG

Som topicen sier så har jeg tenkt til å bruke 20 000 på tv. Hva bør jeg gå for, og hvorfor? hva er best, lcd eller plasma? MÅ jeg ha HD (får vel ikke det uansett til den prisen...)?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde vore fint med litt info om ka størrelse du vil ha, ka du skal bruke den mest til, kor langt vekke du skal sitte, trenger du høytalere på tv`en osv.
    Så er det sikkert nok av folk her som kan komme med anbefalinger

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    størrelsen jeg kunne tenkt meg er 37 eller 42". Hovedsaklig skal jeg se på vanlig tv og dvd, men kan hende jeg tester ps2 på den også (tror ikke jeg skal ta noe hensyn til det med tanke på kjøp av tv) Ellers så blir tven stående ca 4 meter unna go'stolen.

Edit: Tven skal altså brukes til "vanlig" bruk. Det med høytaler er ikke den viktigste finessen jeg er ute etter

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du har jo th37/42pa50 hvis du ønsker en god plasma til en grei pris. Evt hvis du skal ha noe som er HD-ready er philips sin 37pf7320 en grei lcd. Pana er mindre kresen enn hva philipsen er så har du kabel en anbefalingen klar

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Visst ikkje du skal bruke den mykje til pc skjerm så vil eg anbefale plasma, synst det gir bedre bilder. Du vil får både th42pa50 og th37pa50 til under 20000, det er eit tv eg liker meget godt. Men det er ikkje HD klart, men skal visst vise meget bra bilde med HD signal.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brukte litt lang tid på svaret der ja, men viser jo at det er fleire som liker Panasonicen og synst den gir bedre bilde enn 37pf7320 på dagens nett, men kan jo tenkest at den vil gi bedre HD bilder.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har faktisk kikket på den TH42PA50. Ser at det finnes TH42PA50PDS og TH42PA50E. Noen forskjell på disse?

Ser også at det kan være vanskelig å få tak i denne plasman grunnet stor etterspørsel etter akkurat denne modellen? NOen som vet hvor jeg kan finne den til en god pris?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dei fleste tv`butikkene selger denne modellen,så skal ikkje ver alt for vanskeleg å få tak i. Bare te å høre med Elkjøp eller Expert det så får du info om lager status. Det med bokstavene i slutten av betegnelsen har med foten til tv`et å gjør, veit at iallefall at det er fot med i esken på TH42PA50PDS.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •