Har en venn som spurte meg om jeg kunne hjelpe han med å finne en projektor og et lerret til han. Han så litt på film hos meg før da jeg hadde PT AE 100, og sa at han ville ha noe lignende. Jeg sa at utviklinga har kommet en del lengre nå, og selv om du kan få en AE 100 til sikkert 2000,- nå, så finnes det vel mye bedre projektorer bare man går opp et par lapper i pris...

Han tenkte å bruke rundt 6-7000,- på projektor og lerret, og hvis kriteriet er at den skal være bedre enn førstemann til Panasonic så burde det være en del alternativer..?

Sjekket litt kjapt rundt og kom fram til at kanskje BenQ 5120 ville være et godt kjøp. Så den kostet litt over 6000,- på Advance.no, og kjøper han lerret for en tusing på Komplett så er det jo bare litt over budsjettet. Uansett, så skulle jeg gjerne hatt flere valgmuligheter.

Det beste hadde jo vært å ta han med demoer og la han bestemme selv, men han bor ganske usentralt.

Noen som har noen tips??

Edit: Nå har han visst kjøpt seg projektor, så da kan vel egentlig hele denne tråden slettes. Selv om det kanskje er litt hardt tatt i å kalle det en tråd når det bare er ett innlegg