Pioneer PDP-436XDE i salg nå?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 5 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 81
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer PDP-436XDE i salg nå?

I Sverige ser det nå ut til at TV'en virkelig er i salg:
    http://se.pricerunner.com/sound-and-.../457813/prices
    Noen som nå har sett den?

Newcomer manfred sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

En bekjent ringte til Pioneer Norge her om dagen, de lovte å ha den inne i mnd. skiftet sept.okt. og da skulle de rett ut i butikken. Dette var på onsdag denne uken.

Denne butikken i Sthlm har i alle fall fått den inn i utstillingen nå, så er mye mulig at den kommer noen uker før til Sverige.
    http://www.prisjakt.nu/forum/index.p...hl=pioneer+436

www.prisjakt.nu viser flere som mener å få den inn på lager i løpet av uken som kommer. Med dagens kurs kan du da få en 436 FDE for rundt 24 000. Da begynner vi jo virkelig å snakke om et godt kjøp mener jeg!!

Blir spennende å se nå i ukene fremmover. Blir i alle fall en slik på meg nå. Det er jeg 99,99 prosent sikker på.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har sett den... Veldig lik foregående modell, men selvsagt bedre sortnivå. Designet er utrolig lekkert! Imidlertid er det min subjektive mening at Panasonic både leverer bedre sortnivå og farger på sin PV500 serie, men her gjelder det å komme seg ut å selv sammenligne skjermene!

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du skriver at du har sett den. Regner med at det er på en messe?

Du liker designet, har hørt at den er en god del mindre enn dagens 435? Vanskelig å se ut i fra bildene. Men forskjellen er i alle fall større nå enn endringene i fra 434 til 435

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, så den på IFA i Berlin, og ikke under kontrollerte forhold... Dermed er det ingen endelig "dom" at Panaen slår Pioneeren, det var kun mitt initielle inntrykk basert på fargegjengivelse og sortnivå (selv om sortnivå er vanskelig å vurdere i et messeområde, men hos Pioneer var det faktisk relativt mørkt).

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av manfred
    Du liker designet, har hørt at den er en god del mindre enn dagens 435? Vanskelig å se ut i fra bildene. Men forskjellen er i alle fall større nå enn endringene i fra 434 til 435

Kom litt dårlig frem. men det over var et spørsmål lygren!

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

506 Xde

Har nettopp bestilt meg en PDP 506 XDE fra Fyndbørsen. Håper den kommer denne uken, for de hadde den på lager. Klarte ikke vente lenger(pengene brenner i lomma mi:-)). Tok en kjangs å smelte til.
    Har lest så mye positivt om den nå, og til den prisen jeg fikk den til så klarte jeg ikke la være. Har hatt lyst på en 50" lenge, men de har vært for dyre.
    Sortnivået og bilde skal være minst like bra - og faktisk bedre enn Panasonic etter det jeg har lest av folk som har sett den i normale forhold. Uansett så gleder jeg meg veldig til å få den hjem å se hva den går for.
    Har nettopp hatt en 435 HDE så jeg har iallefall noe å sammenligne med.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Grattis Frøy, du har utvilsom bestilt deg en av markedets aller beste skjermer!

Forskjellen fra 435 til 436 er utvilsomt langt større enn fra 434 til 435, der ikke sortnivået, som jo har vært Pioneers store aber, ble adressert.

For øvrig er det hensiktsmessig, gitt at skjermen vil få nye priser daglig i hele sin levetid, at vi skiller teknisk og prismessig diskusjon. La denne tråden da enten fortsette i sin tekniske bane, ev. får vi opprette en ny teknisk tråd.

Jeg oppfordrer for øvrig til å legge inn de ulike Pioneer modellene på AVnytt og gjerne linke til rimeligste forhandler der, da denne tjenesten er langt bedre egnet for å håndtere prisens dynamiske utvikling!

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Grattis Frøy, du har utvilsom bestilt deg en av markedets aller beste skjermer!
    Takk for det lygren:-). Venter i spenning, skjermen ble sendt idag.

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, ja. Får ikke noen skjerm denne uken iallefall. Fikk beskjed om at når den skulle sendes så var esken med skjermen i tom(fylt med søppel). En utro tjener blant de som hadde sendt Fyndbörsen varene hadde funnet ut at han trengte en plasma og erstattet den med masse krimskrams istedet:-(.
    Blir å vente en uke til iallefall, eller oppheve kjøpet...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må ha lykke til Frøy. Håper det ordner seg for deg. Du skal vite at jeg er utrolig misunnelig på deg (hvis du får den til slutt da... ) Jeg må nok klare meg med en 436, men gleder meg meget til jeg får den også.

Min personlige mening, er at Pioneer's 6. generasjon er marketets desidert råeste plasmaer. PV500 er ikke i samme klasse en gang...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg snakket med Expert i Asker, og de sa at de skulle få inn 436 FDE, XDE og 506 FDE på torsdag 22. september. Første prisen på 436 XDE hos dem ville være på hele 44 998 kr.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte 436 XDE selv i dag, og fikk beskjed om at jeg kan forvente å få den i neste uke. Da blir den også utsendt til de ulike forhandlerne.

Vurderte en stund PV500, men fikk beskjed fra Panasonic at de ikke kunne levere før i november. Så da falt valget enkelt på Pioneer.

Men spent - det er jeg, for jeg har så langt kun sett bilder av skjermen... ;-)

Og sammenliknet i butikken mellom PV500 og 435 HDE, så kom Panasonic'en hakket bedre ut. Så jeg håper jeg ikke har gjort noe dumt.... :-?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakkket med folkene både på Expert Majorstua og Elnor Majorstua idag:

Expert mente at de ikke fikk selge skjermene før november, og salgsprisen ville være 44 998 kr for 436XDE.

Elnor mente at de kunne sette ut 436'ene i butikk til neste uke. Men hos dem ville prisen være 49 998 kr.

Så begge butikkene hadde hver sine gode og dårlige nyheter til meg idag...

Active unIQue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer PDP436FDE : 29999,-

Pioneer PDP506XDE : 49999,-

Kilde : Reklameavisen til Expert.

Synes det var ikke så ille jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Reklameavisen???? Når starter salget??

Active unIQue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter på jobb nå så kan ikke sjekke datoen for start av salget, men regner med det er ifra idag av. Reklameavisen som jeg fikk er ei "blekke" type oransje som følger med i Haugesunds Avis ca 1 gang i uka.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk også reklameavis med samme prisene idag. Tipper de nærmer seg 10k under der igjen ved juletider!

Forøvrig så jeg 506 XDE en rekke steder idag, blant annet hos OHFC og
    HFC i oslo. Så den er på full vei inn i butikkene. Lekkert design, men skulle gjerne sett en helt jevn glassflate foran skjermen som samsung har, istedenfor en slik kant rundt på sidene.

Bildekvaliteten må vel karakteriseres som god, men jeg synes fortsatt den sliter med graderinger og fargeoverganger, samt et litt kornete bilde med en del støy.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom HFC på Majorstua i dag og så 506 XDE. Fantastisk skjerm. Jeg ble forundret over prisen. De skulle bare ha 40 000 for 506 XDE og 30 000 for 506 FDE. Jeg synes det er en veldig fin pris. Bare løp og kjøp...

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av perarne
    Var innom HFC på Majorstua i dag og så 506 XDE. Fantastisk skjerm. Jeg ble forundret over prisen. De skulle bare ha 40 000 for 506 XDE og 30 000 for 506 FDE. Jeg synes det er en veldig fin pris. Bare løp og kjøp...
    Hifi Center Kjeden skulle ha 40k for 506 XDE og 30k for 506 FDE ??

Samme butikk skulle ha 50k for XDE nede ved gunerius, og det er samme prisen som de fleste har lagt seg på. 50k altså.

Side 1 av 5 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •