Pioneer PDP-436XDE i salg nå? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 81
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Merkelig... Det var Fredrik (som jobber normalt på HFC sentrum) som sa 40 k for 506XDE på fredag, da jeg var innom HFC Marjorstuen. Hvis det stemmer som du sier A|ex som må han ha sagt feil pris, eller så meg jeg ha hørt feil. Det kan godt hende at en av oss har rotet det til, for vi begge er jo bare mennesker...

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av perarne
    Merkelig... Det var Fredrik (som jobber normalt på HFC sentrum) som sa 40 k for 506XDE på fredag, da jeg var innom HFC Marjorstuen. Hvis det stemmer som du sier A|ex som må han ha sagt feil pris, eller så meg jeg ha hørt feil. Det kan godt hende at en av oss har rotet det til, for vi begge er jo bare mennesker...
    Vel hvis det er tilfelle at den koster 40k så er det ikke umulig at det snart lander en bestilling hos dem fra meg..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Vel hvis det er tilfelle at den koster 40k så er det ikke umulig at det snart lander en bestilling hos dem fra meg..
    Jeg fikk høre av Pioneer at 506FDE hadde en anbefalt utpris på 44999,- nå på torsdag .. men men .. man vet jo aldri .. prisene det siste året har jo vært helt sinnsyke.

EDIT:

Ser at Elkjøp og Expert ligger med en utpris på henholdsvis 48995,- og 49999,- på 506XDE nå.. men vil vel vise seg når den kommer i butikken

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Forhandlere som ønsker informere om sine priser bes benytte AVnytt for dette, ikke forumet (jf. forumets retningslinjer, les under FAQ). På forhånd takk!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av imho
    Jeg fikk høre av Pioneer at 506FDE hadde en anbefalt utpris på 44999,- nå på torsdag .. men men .. man vet jo aldri .. prisene det siste året har jo vært helt sinnsyke.

EDIT:

Ser at Elkjøp og Expert ligger med en utpris på henholdsvis 48995,- og 49999,- på 506XDE nå.. men vil vel vise seg når den kommer i butikken
    Vi kan jo håpe at prisene til pioneer også vil synke noe fremover, før har de vært temmelig statiske i forhold til mange andre merker.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi kan jo håpe at prisene til pioneer også vil synke noe fremover, før har de vært temmelig statiske i forhold til mange andre merker.
    Det er sant. Litt synd også at prisene svinger sånn .. snart får "alle" råd til en sånn tv .. hva skal man skryte av rundt kaffebordet da? Hehe ..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av imho
    Det er sant. Litt synd også at prisene svinger sånn .. snart får "alle" råd til en sånn tv .. hva skal man skryte av rundt kaffebordet da? Hehe ..
    Da kan man skryte av at akkurat din skjerm ble kjøpt for dobbel pris for et par uker siden...

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er noe jeg ville holdt kjeft om tror jeg

For oss som uansett har tenkt å bruke litt penger på skjerm, så er det jo fint at vi nå kan ta oss råd til en størrelse større enn opprinnelig tenkt pga prisreduksjonen..

50-tommere ligger jo på samme prisnivået nå som 42-tommere for et år siden. Og ikke bare det, skjermene er mye bedre også

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har noen sett 436XDE i noen butikker enda, eller er det bare 506 som har nådd frem til noen forhandlere så langt?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er noe jeg ville holdt kjeft om tror jeg
    Jeg er helt enig med deg, A|ex. Jeg skulle bare være litt morsom...

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, er jo litt rart det der a|ex. Ser jo også ut som det gjelder bare her i Norge. Jeg bestillte min 506XDE(venter på DHL:-), ble sendt igår) i fra Sverige. Er visst veldig vanskelig å få tak i dem enda(den måtte spesialhentes fra en leverandør i Tyskland, da den eneste de hadde på lager fra Pioneer Sverige ble stjålet). Gav ca. 38 000.- inkl. fotfeste og frakt. Det er jo omtrent det jeg ga for en 435HDE(solgt) tidligere i år.
    Sparer jo 12000.- på det. Kan ikke fatte at prisene holder seg såpass høye her i Norge, men som du sier de vil vel kanskje synke etterhvert.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Med dagens gap mellom Norge og Sverige, samt ikke minst Tyskland, vil nok Pioneer her til lands oppleve en langt større lekkasje til utlandet enn på tidligere modeller. Spørs om ikke Pioneer Europe og Pioneer Norge ikke er helt enige i distribusjonsform om dagen...?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Med dagens gap mellom Norge og Sverige, samt ikke minst Tyskland, vil nok Pioneer her til lands oppleve en langt større lekkasje til utlandet enn på tidligere modeller. Spørs om ikke Pioneer Europe og Pioneer Norge ikke er helt enige i distribusjonsform om dagen...?
    Her er jeg helt enig. Spesielt med tanke på at mange av de som finnes i kjøpergruppen for denne type "high end" produkter i de dyrere prisklassene også er teknisk oppegående og ikke ukjent med å bestille på internett.

Den eneste fornuftige årsaken til likevel å bestille i Norge er jo mtp service og garantireparasjoner. Men det er grenser for hvor mye man er villig til å betale for dette. Og prisdifferanser opp mot 13-15.000,- kroner tror jeg vil være mer enn nok til at mange vil velge å bestille fra våre naboland....

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny "laveste pris" i Norge for 436XDE?

http://www.hi-fi-center.no/shop_item...ath=64&id=1301

39.995,- for 436XDE
    (49.995,- for 506XDE)

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av YZF
    Her er jeg helt enig. Spesielt med tanke på at mange av de som finnes i kjøpergruppen for denne type "high end" produkter i de dyrere prisklassene også er teknisk oppegående og ikke ukjent med å bestille på internett.

Den eneste fornuftige årsaken til likevel å bestille i Norge er jo mtp service og garantireparasjoner. Men det er grenser for hvor mye man er villig til å betale for dette. Og prisdifferanser opp mot 13-15.000,- kroner tror jeg vil være mer enn nok til at mange vil velge å bestille fra våre naboland....
    Er også enig i det lygren sier.
    Når det gjelder service og garanti så er ikke det noe problem om man kjøper utenlands. Det undersøkte jeg før jeg kjøpte den.
    Pioneer har "europa garanti" slik at man kan bruke hviket som helst godkjent Pioneer serviceverksted i europa - også i Norge, hvis man skulle trenge det. Noen land har spesial garanti/service på sine produkter og den vil du jo ikke kunne bruke, men "europa garantien" er lik overalt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I Norge har du 5 års reklamasjon på produkter som er ment å vare lengre enn 2 år.
    Tviler på at dette gjelder en TV importert fra sverige?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert averterte 436 XDE til 29 999,-

Når man bestiller pioneer skjermer fra sverige, får man da muligheten til norske menyer osv? Er selve apparatet helt identisk til det som blir solgt her på berget?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert averterte 436 XDE til 29 999,-

Når man bestiller pioneer skjermer fra sverige, får man da muligheten til norske menyer osv? Er selve apparatet helt identisk til det som blir solgt her på berget?
    Det virket svært billig? Og jeg klarte ikke å finne det på Expert sine internettsider?

Men jeg har hørt rykter om at Pioneer nå har justert anbefalt utsalgspris fra 44.995,- til 39.995,- (for 436 XDE). Og da har de sikkert justert prisen ut til forhandlerne tilsvarende (og også for de andre versjonene). Hvis det er korrekt så ser vi sikkert priser ned mot midten av 30 tallet for 436 XDE fra noen av lavpriskjedene snart :grin:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av YZF
    Det virket svært billig? Og jeg klarte ikke å finne det på Expert sine internettsider?
    Det stod svart på hvitt (eller var det oransje) i den forrige expert-avisen som kom for en drøy uke siden.

436 XDE: 29 999,-
    506 XDE: 49 999,-

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og BILLIG blir det uansett ikke når man betaler 30 eller 50 tusen for en TV, vil jeg påstå. Problemet er at vi har blitt vant til de skyhøye flatskjerm-prisene og synes det er "billig" når det ramler ned med 20-30 tusen :shock:

Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •