hitachi pj - tx10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hitachi pj - tx10

har fått tilbud om å kjøpe en helt ny hitachi pj -tx10 som ikke er pakket ut eller brukt. Lurer på hvor mye den kan være verdt. Noen som vil hjelpe meg med å si hvor mye jeg kan forvente å måtte betale?

takker for seriøse svar

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ca 5000,-

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker for svar!

Er det verdt å bruke 5000 på denne hitachien fremfor å bruke noen tusenlapper ekstra for en mer "moderne" projektor?
    Er det noen som har erfaringer tx10? finnes det bedre alternativer for denne prisen?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for tipset!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at LG er en DLP !

Jeg hadde en TX10 tidligere, og ville ikke betalt kr 5000. Du får bra bildet på denne, men det er STORE forskjeller på TX10 og f.eks AE700. Jeg ville lagt i kr 5000 ekstra og fått en AE700, eller du kan vente noen måneder, ettersom det nok er mange som kommer til å selge sin AE700 brukt for å kjøpe AE900 eller Z4. :wink:

Men nå er det nå engang slik at ikke alle har kr 5000 ekstra å bruke på en projektor. Det eneste jeg hadde å utsette på TX10 var oppløsning og sortnivå, men bildet er BRA ! Fargene er meget bra og viftestøyen er lav. I tillegg er zoomen meget stor og lens shift er bedre enn AE700. Skal du kjøpe en projektor og ikke ønsker å ha denne i taket, er TX10 et godt og billig alternativ. Skal du sitte nærme lerretet, ville jeg ikke anbefalt denne ettersom den har mye screendoor og VB. Sitter du 2xlerretbredden er ikke dette noe stort problem.

En annen ting du skal huske på er at dersom du begynner med denne projektoren har du ikke så mye å tape, dvs du betaler ikke mer enn kr 5000. Jeg kjøpte AE700 i januar for kr 15 000 og du kan kjøpe den ny nå for kr 10 000. Dvs jeg har tapt mer enn det du skal betale for din projektor. Du får alltid solgt projektoren brukt for et par tusenlapper.

Til slutt, om du velger TX10 eller LG eller BenQ 5120, så kommer du garantert til å oppgradere innen kort tid. Sannsynligheten er iallefall meget stor for dette. Tror du meg ikke, så bare send en PM til Bidda. Han skrøt hemningsløst av BenQ6100 i fjor, men har siden dette testet BenQ 5120 og 7800. Kjenner jeg ham rett henger det snart en ny BenQ i taket. ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •