Fox har akkurat sluppet en haug med Triple Packs

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fox har akkurat sluppet en haug med Triple Packs

Sjekk her:

http://www.dvd.reviewer.co.uk/news/n...8099&Section=3

Fox slapp en haug med 3-pack DVD'er den 15.09.!

Selv har jeg akkurat bestilt Fifth Element/Aliens/The Abyss. Spennende å se om versjonene er de samme som enkelversjonene eller om de er ribbet for ekstramateriale. Tipper The Abyss er noe ribbet, siden singelutgaven er en 2-disk. Men uansett, 3 filmer for prisen av 1 er en god deal!

Det ser ut som de har de fleste til £12.99 +£1 porto hos http://www.splashdvd.com .

-Audun

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slettes ikke sikkert Abyss er ribbet, den er gjort om til en singel disk i sone 1 land for en tid tilbake (da med to sider på en disk). Mulig det er denne versjonen du får.
    Men anamorph er den nok ikke...

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett er den engelske sone2-versjonen av Abyss klipt (en scene hvor de dypper en rotte i noe flytende greier er klipt pga "animal cruelty"). Men det er ikke så nøye, for det er Aliens jeg er ute etter, Fifth Element og Abyss er bare med gratis på kjøpet

Spørsmålet er om det er Dir. Cut versjonen av Aliens eller kinoversjonen som er med. Alle andre versjoner i samtlige soner som er å få kjøpt er den 17 min. lengre Dir. Cut, men spesifikasjonene på box'en (415 min.) tilsier, hvis man trekker fra de to andre filmene, at det mangler nettopp 17 minutter.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk denne i posten i dag. Den inneholder disk 1 av todisk-utgaven av Abyss. Aliens og Fifth Element er identiske med tidligere UK-utgivelser.

Bra deal, £13.99 for 3 filmer! Og de har mange flere Fox 3-packs på Play.com

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •