SAGEM AXIUM HD-D45 hos Avshop

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SAGEM AXIUM HD-D45 hos Avshop

Det store kjøpet skal nå skje. Har falt på 2 modeller som eg blir å velge mellom.
    Dilemma 1: skal det være en sagem d45 eller LG px3?
    Dilemma 2: Sagemen må bestilles hos Avshop kontra Lg som kjøpes hos lokal forhandler der eg bor. (ved problemer blir det jo litt værre med service av Sagem). Overbevis meg om hva eg skal kjøpe!!!!!!

Newcomer stone cold sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå har ikke jeg sett dette sagem tv helt, men ettersom jeg førstår ut av navnet på sagem, så er dette tv en del dyrere enn lg px3. mitt råd ville vært å gå for tv som du kan kjøpe hos din lokale forhandler. og siden du sliter mellom lg som ikke er hd og sagem som er hd, så lurer jeg litt på hvordan du har kommet deg fram til disse to var valget mellom et som var hd ready og ikke eller er disse to de beste i dine øyne? såfall, gå for det tv du har tillgang til sier nå jeg. jeg tenker da på fordelene. skulle noe gå galt er det lettere å levere tv til elkjøp istedet for å sende det gjennom posten. elkjøp har jo to eller tre års garranti på tv, så det syns jeg er greit. hvis du ikke betaler lisens er det også en fordel og kjøpe på den lokale butikken.( helt sikkert en måte og lure seg unna lisensen på nette å) og det er faktisk en ting dette med å kunne få tv hjem i stua med en gang du har betalt fler foldige tusenlapper, istedet for å må gå i ei uka minst å vente i spenning på det lg tv har jeg kjøpt selv, å er fornøyd med d. når det gjelder hd-ready tv så skal jeg kjøpe det når hd sendinger er vanlige i norge.. det tror jeg vil bli noen år til, og på den tid tror jeg det vil koste 10 000.. så der har du fått min mening håper det ble lettere å velge

Intermediate crusade sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler Sagem! Har sjølv 50" Sagem axium, og er storfornøyd.

Du MÅ ha HD mulighet.. Koble denne til ein PC, og WOW.. Som PC-monitor er den super, og no kjem snart HD sendinger via parabol og.. er vel 2 kanaler som lanseres til høsten her i norge?

Service på Sagem kan ta litt tid, men Sagem har avtaler med lokale servicfolk rund tom i Norge, så det bør ikkje være nok problem.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •