DVD Pacific

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: DVD Pacific

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD Pacific

Hei!

Siden DVD Soon har blitt så totalt elendige i det siste, er jeg på utkikk etter en ny billig sone 1-butikk, og kom over DVD Pacific, som er svært billig på eldre sone 1-titler. Nye titler er også billige, men pga portoen blir det ikke så billig å bestille én og én (eldre titler er så billig at man kan bestille 3-4 i slengen). Noen som har erfaring med denne nettbutikken? Er de seriøse og kjappe? Noen problemer?

Er litt skeptisk til at de ber om kredittkortinformasjon allerede ved registrering, hvilket vil si at jeg helst vil vite at de er seriøse før jeg registrerer meg.

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har brukt DVD Pacific i ca tre år, og med ett unntak (kredittkort-serveren deres ble hacket for litt over ett år siden, og det var litt pes å skifte kort) har jeg kun godord om dem.
    Titler på lager sendes i løpet av ett døgn, og de e rstort sett flinke til å få inn ting raskt når de ikke har på lager.
    Spørsmål besvares raskt og med ordentlige svar (selv detaljspørsmål om obskure titler, ikke cut&paste 'goddagmannøkseskaft' somm f.ek.s DVD Soon) i løpet av kort tid (har opplevd flere ganger å få svar i løpet av et par timer i løpet av det som for dem ikke er vanlige forretningstider, dvs sen natt/tidlig morgen norsk tid).

Billigste frakt tar svært ujevnt med tid; Opplever innimellom ca 1 uke (typisk singledisc'er eller dobbeldisc'er), innimellom rundt en måned (typisk boxset).

Alt i alt er Pacific min foretrukne R1 etailer.

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har begynt å bruke dvdimport.com. De sender fraktfritt, men det kan være noe treg postgang av og til. Leveringstid har hittil variert fra 5 dager til 2 uker.
    Alle filmene jeg har bestilt har hatt en opgitt verdi på 14cad, så hvis dette er praksis med boxset også er det veldig bra.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestilte noen få titler fra DVD Import, men så bestilte jeg en som de tydeligvis ikke klarte å skaffe. Fikk en standardmail om at jeg kunne velge en annen tittel istedet, men det var jeg ikke interessert i. Jeg ville ha den tittelen jeg bestilte eller pengene tilbake. Etter å ha skrevet flere ubesvarte mailer, ringte jeg dem, og til slutt klarte jeg å få den tittelen jeg hadde bestilt.
    Når de ikke klarer å svare på mail når det trengs, er de svartelistet hos meg. Det er først når du ikke får noe du har bestilt at den virkelige kundeservicen viser seg.

Tilbake til topic, noen flere som har brukt DVD Pacific?

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen flere som har prøvd DVD Pacific???

Intermediate pmo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile DVDimport

Sitat Opprinnelig postet av eyvind
    Jeg har begynt å bruke dvdimport.com. De sender fraktfritt, men det kan være noe treg postgang av og til. Leveringstid har hittil variert fra 5 dager til 2 uker.
    Alle filmene jeg har bestilt har hatt en opgitt verdi på 14cad, så hvis dette er praksis med boxset også er det veldig bra.
    Har bestilt boxset og fått de med oppgitt verdi USD20,- Har ventet litt lenge en gang men ellers kun god erfaring

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •