fyndborsen.se og betaling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

fyndborsen.se og betaling

Hei.

Vurderer å kjøpe en Panasonic TH-42PV500 fra fyndborsen.se, og er litt interessert i erfaringer gjort rundt betaling her. Ser det har vært skrevet litt om dette her på forumet allerede, men ønsker litt konkrete tilbakemeldinger egentlig. Er det noen som har prøvd forskuddsbetaling til fyndborsen med VISA ? Funker dette greit? Fyndborsen sier de trekker fra mva., greit nok - men hva med toll, må dette betales, og hvor mye ligger dette på?

Alle svar mottas med takk.

Intermediate hjalmarjalla sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke noe toll du må betale, men du må betale norsk moms og et tollklareringsgebyr. Samt frakt selvsagt

Intermediate Ookami sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    når du bestiller og betaler med kort så trekkes svensk MVA fra automatis og frakta legges til, dette beløpet blir trekkt fra VISA'en.
    Du får så et sporingsnummer så du kan følge forsendelsen.
    Når pakken er fremme må du betale norsk MVA og ett gebyr som kan variere, leste en som betalte 100,- kr . Dette betales til fraktselskapet. Kan være litt å spare hvis du henter pakken på fraktselskapets terminal, men dette varierer.
    Feks NorCargo tok det samme på en pakke fra Stavanger til Alta om den ble kjørt hjem til meg eller om jeg hentet på terminalen (det var også en 42PV500 , den koster meg 29490,- levert Alta, men foretrekker Norsk gar/rekl på den)

Har selv tenkt å kjøpe en Harman kardon AVR 635, den kommer på under 9000,- med alt betalt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •